03.07-2022 - 29 ste Meerdael Classic Oud-Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bartike
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: za 23 okt 2010 12:35
Rijdt met: karton/aluminium/ijzer

Re: 03.07-2022 - 29 ste Meerdael Classic Oud-Heverlee

Bericht door bartike »

[DHB]KweNi schreef: di 05 jul 2022 15:00
Als er nog commentaren zijn (zowel positief als negatief), laat het hier (of via een PB) weten en dan proberen we er rekening mee te houden voor onze volgende edities.
enige negatieve dat ik me kan bedenken is te weinig wc potten . 1 dixie aan de inschrijving, en die ene dames wc als je de wegwijzer wc volgde was wat weinig. #-o zo 5 wachtende voor u zien staan, en dan als je buiten komt 10 wachtende zien staan .

verder enkel positief ! mooie omgeving, prima uit gepijld , prima bevoorrading ! genoten van de volle 100km !
Gebruikersavatar
[DHB]KweNi
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 30 mei 2018 13:22
Rijdt met: Giant
Contacteer:

Re: 03.07-2022 - 29 ste Meerdael Classic Oud-Heverlee

Bericht door [DHB]KweNi »

Foto's zijn beschikbaar op onze Facebook pagina!
https://www.facebook.com/DownhillBikersOudHeverlee
Gebruikersavatar
sbh
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: do 08 mar 2012 21:59
Rijdt met: Kona WO (fat) & Kona Process 134 DL

Re: 03.07-2022 - 29 ste Meerdael Classic Oud-Heverlee

Bericht door sbh »

Zeer leuke tocht!
Door rugpijn en lange MTB pauze heb ik me beperkt tot de 62km.
De pijltjes waren duidelijk, aangenaam om daar niet te hard op te moeten focussen zo.
Wel een afdaling gehad waar op het einde een haakse bocht naar rechts was (terwijl rechtdoor de afdaling verder ging).
Toevallig, en gelukkig, stond daar een biker langs de kant die teken deed om te vertragen en dat er een bocht naar rechts kwam, anders was ik daar nog een stukje rechtdoor gevlamd waarschijnlijk.
Een grotere pijl of een bord op 10/20m ervoor om die bocht aan te kondigen was misschien wel nuttig geweest. Met zoveel hms haal ik ook graag het maximum uit de afdalingen :-D

Dikke merci!
Volgend jaar de 100.

Ahja, en de "nog 5km" hing volgens mij 2km te vroeg :^o :-)
Plaats reactie