11/06/2022 - Dendermarathon - Nederhasselt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
deswa
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 15:02
Rijdt met: Scott spark 930 en Rocky Mountain Element 950

Re: 11/06/2022 - Dendermarathon - Nederhasselt

Bericht door deswa »

@ Boebel vanaf dit jaar gaan we enkel nog voor een zomertocht, die van 11 November gaan we spijtig genoeg laten schieten. De bevoorradingen eerder leggen is idd een optie om volgend jaar te bekijken. Maar de vraag is dan of we wel nog aan 100 km kunnen geraken :wink:
Voor de foto's wacht ik onze fotografe af, wanneer zij de tijd heeft om alles te organiseren en te ordenen. Alleszins bedankt voor de positieve commentaar =D>
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 11/06/2022 - Dendermarathon - Nederhasselt

Bericht door cowboy peter »

ik denk dat wij kwart na 12 de laatste vertrekkers waren, dus de 100km was jammer genoeg geen optie . Prachtig parcours voor ons west vlamingen. veel offroad, licht heuvelende velden en vergezichten, stukskes langs de bosjes. Wij hebben genoten. dat de pijltjes een paar km voor de bevoorrading opeens verdwenen waren was het enige minpunt, maar met wat geluk hebben we zelfs niet misreden denk ik. De saussice nadien smaakte en de pater ook. Op naar de saaapjes binnen enkele weken. en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: 11/06/2022 - Dendermarathon - Nederhasselt

Bericht door Schoupabiker »

Staat er al op!
Niks dan lovende commentaren, verwachte ook niks anders.
ik reken op de 100 :-) en nu eerst de Saapjes voor binnenkort.
tot dan ...
Paul
deswa
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 15:02
Rijdt met: Scott spark 930 en Rocky Mountain Element 950

Re: 11/06/2022 - Dendermarathon - Nederhasselt

Bericht door deswa »

@ cowboy Peter: dat de pijltjes reeds weg waren was een mis communicatie naar de afpijlers toe #-o , maar ook een deel het werk van een saboteur ](*,)
We denken er over na om volgend jaar toch iets later te laten inschrijven :wink:
Bedankt alvast voor jullie komst en tot volgend jaar :-D


@ Schoupabiker: tot volgend jaar....met misschien nog een extra lus op de 100 km :-k :wink:
Plaats reactie