27.03.2022 [LIM] MooseBikers TT Lummen - Stefan Everts

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: 27.03.2022 [LIM] MooseBikers TT Lummen - Stefan Everts

Bericht door Geoffe »

AlReDo schreef: zo 27 mar 2022 18:13 Bedankt aan de organisatie voor de fijne TT! Ook heel bekend met de tracks in Lummen, maar toch nog stukjes gehad die me minder bekend waren. Ook bedankt aan de eigenaars van de privéstukken om ze open te stellen, dat is een meerwaarde voor toertochten.
Het stukje van Evers was inderdaad stapvoets verkeer omdat er veel filevorming was. De korte opeenvolgende hellingen en mul zand bleken voor velen lastig.

Organisatorisch leek me dit helemaal top, mooi werk van de Moosebikers. Tot volgend jaar! =D>
Kan ik alleen maar bijtreden. En dat voor een eerste organisatie =D> =D> =D>
Als je -zoals ik- iets voor 11u pas vertrok, was er geen file vorming meer :-k
Zowel de trippel als de blonde van Ed Bruske smaakte na 59 km :drunk:

Misschien volgend jaar proberen om niet te laten samenvallen met de TT van Kortrijk-Dutsel :-k
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Re: 27.03.2022 [LIM] MooseBikers TT Lummen - Stefan Everts

Bericht door moddercrosser »

Lummen is altijd fun. Deze toer ook weer genoten van de vele paadjes. Stukskes prive crossparkoerskes zeer leuke extras. Bij het ingaan van "Evertsland" kwam Stefan er zelf ook aan. Even mee op de foto😀. Waar komen deze te staan? Zeer uitgebreide bevoorrading met Aquarius als bonus, leuke muziek en sympathieke dames. Enkel spijtig van de kras die op mn nieuwe bike is gezet, doordat collega-biker zijn fiets tegen de mijne gekruist had om zijn band op te pompen 🤨. Na de rust was er lang stuk "recuperatie" met iets te veel baan en brede wegen, maar wat nog kwam was top. Apres zag er ook ambiance uit met gin tonic zon muziek en burgers, maar wijselijk tevreden naar huis gebold.
Gebruikersavatar
AlReDo
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 12 feb 2018 10:32

Re: 27.03.2022 [LIM] MooseBikers TT Lummen - Stefan Everts

Bericht door AlReDo »

Geoffe schreef: zo 27 mar 2022 18:53
AlReDo schreef: zo 27 mar 2022 18:13 Bedankt aan de organisatie voor de fijne TT! Ook heel bekend met de tracks in Lummen, maar toch nog stukjes gehad die me minder bekend waren. Ook bedankt aan de eigenaars van de privéstukken om ze open te stellen, dat is een meerwaarde voor toertochten.
Het stukje van Evers was inderdaad stapvoets verkeer omdat er veel filevorming was. De korte opeenvolgende hellingen en mul zand bleken voor velen lastig.

Organisatorisch leek me dit helemaal top, mooi werk van de Moosebikers. Tot volgend jaar! =D>
Kan ik alleen maar bijtreden. En dat voor een eerste organisatie =D> =D> =D>
Als je -zoals ik- iets voor 11u pas vertrok, was er geen file vorming meer :-k
Zowel de trippel als de blonde van Ed Bruske smaakte na 59 km :drunk:

Misschien volgend jaar proberen om niet te laten samenvallen met de TT van Kortrijk-Dutsel :-k
Ik had net geen 55km op mijn Wahoo :-k

Inderdaad, zou tof zijn als ze niet op dezelfde dag zouden vallen. Heb tot gisteren getwijfeld welke te doen, uiteindelijk dan maar gekozen voor de dichtstbij zijnde. Geen spijt van, dat niet.

Maar Kortrijk-Dutsel is ook altijd ne goeie, dus jammer dat ze elkaar dit jaar 'concurrentie' aandoen.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: 27.03.2022 [LIM] MooseBikers TT Lummen - Stefan Everts

Bericht door kenny »

AlReDo schreef: zo 27 mar 2022 21:02
Geoffe schreef: zo 27 mar 2022 18:53
AlReDo schreef: zo 27 mar 2022 18:13 Bedankt aan de organisatie voor de fijne TT! Ook heel bekend met de tracks in Lummen, maar toch nog stukjes gehad die me minder bekend waren. Ook bedankt aan de eigenaars van de privéstukken om ze open te stellen, dat is een meerwaarde voor toertochten.
Het stukje van Evers was inderdaad stapvoets verkeer omdat er veel filevorming was. De korte opeenvolgende hellingen en mul zand bleken voor velen lastig.

Organisatorisch leek me dit helemaal top, mooi werk van de Moosebikers. Tot volgend jaar! =D>
Kan ik alleen maar bijtreden. En dat voor een eerste organisatie =D> =D> =D>
Als je -zoals ik- iets voor 11u pas vertrok, was er geen file vorming meer :-k
Zowel de trippel als de blonde van Ed Bruske smaakte na 59 km :drunk:

Misschien volgend jaar proberen om niet te laten samenvallen met de TT van Kortrijk-Dutsel :-k
Ik had net geen 55km op mijn Wahoo :-k

Inderdaad, zou tof zijn als ze niet op dezelfde dag zouden vallen. Heb tot gisteren getwijfeld welke te doen, uiteindelijk dan maar gekozen voor de dichtstbij zijnde. Geen spijt van, dat niet.

Maar Kortrijk-Dutsel is ook altijd ne goeie, dus jammer dat ze elkaar dit jaar 'concurrentie' aandoen.
Niet noodzakelijk, spreiding van het volk is minder file op het parcours.
Gebruikersavatar
HansP
Mountainbiker
Berichten: 476
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 14:04
Rijdt met: Cube Stereo Hybrid 140 Action team

Re: 27.03.2022 [LIM] MooseBikers TT Lummen - Stefan Everts

Bericht door HansP »

Zeer toffe tocht, de 2e die ik doe met mijn nieuwe EMTB na 4j niet meer op de fiets gezeten te hebben door knieproblemen, nu terug helemaal mogelijk met de ondersteuning.
Subliem parkoer, enige minpuntje vond ik dat je merkte dat de 59km een 'saaie' extra lus was voor de afstand te vergroten.
TimJrs
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 feb 2018 12:46
Rijdt met: Trek Superfly 7, Trek Supercaliber 9.8 XT

Re: 27.03.2022 [LIM] MooseBikers TT Lummen - Stefan Everts

Bericht door TimJrs »

Kostelijk geamuseerd, dikke proficiat aan organisatie. Zaten enkele pittige uitdagende stukjes in, top!
Voor mijn part een lente- en een herfsteditie, ik kom graag af :-)
Gebruikersavatar
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker
Berichten: 649
Lid geworden op: za 12 mei 2007 07:08
Rijdt met: Cube AMS 100

Re: 27.03.2022 [LIM] MooseBikers TT Lummen - Stefan Everts

Bericht door Dieter ex Mx-er »

super tocht dikke duim aan de organisatoren
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 27.03.2022 [LIM] MooseBikers TT Lummen - Stefan Everts

Bericht door Den jjag »

Prachtige TT, maar na 25km een grote KRAK...

kelaas
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 04 jan 2015 14:57

Re: 27.03.2022 [LIM] MooseBikers TT Lummen - Stefan Everts

Bericht door kelaas »

viewtopic.php?f=2&t=153590

---> Topic van dit jaar :bounce: :bounce: :bounce:
Plaats reactie