13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rombo
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 26 okt 2007 14:35
Rijdt met: Radon ZR Race 29 (2013)

Re: 13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Bericht door Rombo »

Ik heb de 60km gereden met net geen 800hm, het was kurkdroog en mooi weer dus zeer plezant!

9 euro is idd duur, ik ga soms in de Ardennen MTB'en aan 6 euro met 2 of 3 bevoorradingen... nuja alles wordt duurder en als ge ziet hoeveel seingevers er waren, de bevoorrading was ook dik in orde, ...dan mag de organisatie er ook iets aan overhouden, ik ben alleszins blij dat er clubs de moeite doen om tochten te organiseren. Voor wat hoort wat.
En er zijn niet veel hobbies die ge 3u kunt uitoefenen voor dat bedrag dus we gaan zeker niet klagen.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Bericht door Free_ltd »

Vandaag de 45 gereden, maar er maar 40 van gedaan :lol:
Bij De Coninck was een lus van een 5-tal km en die hebben we overslagen. Reden was dat ik een paar 100m voor de sporthal plat gereden had en was blijkbaar niet alleen daar er nog iemand stond met platte band. We hadden beiden nietjes in de band steken. Alsof iemand ze er had gestrooid. :evil:

Voor de bevoorrading was het weinig uitdagend, maar erna was het dat wel. Vermits we uit de regio zijn, zitten er nagenoeg geen onbekende stukjes bij. Maar wel leuk om nog eens een TT te doen, want dat was al geleden van voor Covid.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Bericht door Dickie »

Deze ochtend al vroeg op de afspraak, ik was nr 2 aan de inschrijving, en voor de 70 gekozen.
Het was al lang geleden dat er nog eens 1000hm op het menu stonden, door in de eerste helft te doseren heb ik tot en met de laatste meters genoten van een toprit in een zeer mooie regio.
Dankzij de links hier was het best handig om de gpx-track mee te hebben en samen met de prima bepijling rij je toch wat geruster.
een gesmeerde organisatie met 2 bevoorradingen, seingevers, in de nieuwe sporthal met goede douches, genoeg parking voor auto en fiets.
Deze tt was de €9 meer dan waard.
Merci voor de topdag.
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: 13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Bericht door slijkridder »

Hier ook gestart voor de 70km,toprit,de wind maakte het toch net iets zwaarder,wel n toporganisatie!!!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Bericht door patje2 »

Misschien nog wat vroeg maar waar vinden we de foto’s
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Bericht door patje2 »

Mooie rit veel seingevers wel lang geleden dat ik nog zoveel Hm had
Canakris
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: do 15 aug 2019 23:41

Re: 13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Bericht door Canakris »

45km gedaan, leuke tocht mannen! Bijna niks te klagen, énkel die vervelende boom waar je vol in de remmen moest om er net onder te geraken, was een superflowy afdaling en dan is de schwung er net wat uit;-). Reeds om 9.45 aan de auto en zag de ellllllllenlange rij geparkeerde wagens op de terugweg richting leuven, moet zeker een TOPopkomst geweest zijn!
Gebruikersavatar
wardje
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 08 jun 2009 11:46
Rijdt met: scot spark 920 / 2019

Re: 13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Bericht door wardje »

Vanmorgen met schrik in de beentjes vertrokken voor de 60 , doserend want het was al enige tijd geleden echte heuveltjes , wij hebben het ons niet beklaagd vanuit het hoge noorden grens gebied is het toch uurtje karren ,maar het de moeite waard , ik geniet altijd van de vergezichten onwijs mooi, dikke pluim voor de organisatie echt genoten en afgezien (o) de koude wind maakte het net iets zwaarder , geweldige organisatie waarvoor dank toppers ! =D> :-({|= =D>
TimJrs
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 feb 2018 12:46
Rijdt met: Trek Superfly 7, Trek Supercaliber 9.8 XT

Re: 13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Bericht door TimJrs »

Enorm genoten vd 45km, nog nooit zoveel deelnemers aan deze TT gezien, maar jullie verdienden dit dubbel en dik na de miserie vd afgelopen jaren.
Ook chapeau voor het aantal seingevers, dikke merci hiervoor. 6€ meer dan waard.
Graag tot volgend jaar.
Hammeveld
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 dec 2008 17:14
Rijdt met: ORBEA OIZ 10

Re: 13.03.2022 - [VLB] Bertem - 21ste 3 Valleien MTB tocht

Bericht door Hammeveld »

ik ben van Leefdaal en toertocht was dik in orde, bevoorrading was ok en veel seingevers onderweg.

men koopt fietsen van 5.000 € en meer maar 9€ is te veel !! blijf dan thuis hey !!

het enige wat mij enorm stoorde onderweg, zijn de zogezegde mountainbikers die menen met een bel hun aankomst vanop 100 mt aan te kondigen om voor hen uit de weg te gaan !! voor mij is er 1 regel in het bos : wie wil voorbij steken, moet maar zien dat hij kan voorbij steken zonder dat iemand voor hun uit de weg moet !!!
Plaats reactie