09.01.2022 - [VBL] Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

09.01.2022 - [VBL] Londerzeel

Bericht door dirty »

24é winter mtb Palmvelden
Stuikberg 49 Sint-Jozef-Londerzeel
Tocht langs een prachtig landelijk en licht heuvelachtig parcours doorheen Londerzeel, Meise en Merchtem. Uitgebreide bevoorrading onderweg, fietsherstelstand bij de bevoorrading, pech ophaaldienst
Afstand 1:
18 km
Starttijden:
08:00 - 12:00
Bevoorradingen:1
Prijs:4-6€
Afstand 2:
32 km
Starttijden:
08:00 - 12:00
Bevoorradingen:1
Prijs:4-6€
Afstand 3:
42 km
Starttijden:
08:00 - 12:00
Bevoorradingen:1
Prijs:4-6€
Afstand 4:
53 km
Starttijden:
08:00 - 12:00
Bevoorradingen:1
Prijs:4-6€
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 09.01.2022 Londerzeel

Bericht door Den Bees »

#TrescoTeam aanwezig
absalonke
Mountainbiker
Berichten: 160
Lid geworden op: za 10 nov 2007 18:59
Rijdt met: merida

Re: 09.01.2022 [VBL] Londerzeel

Bericht door absalonke »

Beste bikers,

Vooreerst onze beste wensen voor een boeiend, voorspoedig, sportief en gezond 2022 gewenst.

Bij deze willen wij jullie graag meedelen dat onze MTB-tocht van zondag 9 januari wel degelijk zal doorgaan met bevoorrading, pech helpdienst en afspuitstand.

Door de Coronamaatregelen kunnen wij evenwel geen kleedkamers en douches aanbieden.

In de goedkeuring door de (lokale) autoriteiten wordt uitdrukkelijk vereist dat alle deelnemers bij het vertrek en de aankomst hun mondmasker dragen en de 1,5 meter social distancing respecteren. Bovendien zijn wij verplicht om voorafgaandelijk aan het vertrek een CST-controle uit te oefenen.

Gelet ook op de beperkte omvang van de kantine en het verbod om overdekkingen of tenten te gebruiken, en teneinde ook de maximale veiligheid van onze medewerkers en alle deelnemers te verzekeren, hebben wij als organisatie beslist om geen drankgelegenheid voor en na de rit te organiseren.
We hadden dit graag anders gedaan, maar nood breekt wet ...

Maar WIE GRAAG WIL MTB-en, KAN DIT DOEN ...
EN DIT BLIJFT UITERAARD HET BELANGRIJKSTE ....

Beste groeten aan iedereen en hopelijk tot zondag 9 januari.

MTB Palmvelden
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 09.01.2022 [VBL] Londerzeel

Bericht door dirty »

Hopelijk houden jullie rekening met een berijdbaar parcours !
Meerdere stukken staan onder water of zijn heel modderig momenteel ,van ons mag je er de slechte stukken van tussen laten ,liever iets meer baan dan ploeteren.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 09.01.2022 [VBL] Londerzeel

Bericht door Den Bees »

dirty schreef: di 04 jan 2022 19:25 Hopelijk houden jullie rekening met een berijdbaar parcours !
Meerdere stukken staan onder water of zijn heel modderig momenteel ,van ons mag je er de slechte stukken van tussen laten ,liever iets meer baan dan ploeteren.
Sluit ik bij aan , ik heb het zo wat gehad met de modder
absalonke
Mountainbiker
Berichten: 160
Lid geworden op: za 10 nov 2007 18:59
Rijdt met: merida

Re: 09.01.2022 [VBL] Londerzeel

Bericht door absalonke »

Hallo iedereen,
Absalonke hier ..

Wij kiezen inderdaad voor een berijdbaar parcours ..
De modderige stukken gaan eruit ..
Al valt hier en daar een plas uiteraard niet te vermijden ..
We houden jullie verder op de hoogte ...
EDB1
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: di 25 okt 2016 20:38

Re: 09.01.2022 [VBL] Londerzeel

Bericht door EDB1 »

Een CST controle voor een buitenactiviteit???? Graag zou ik weten welke politieke idioot deze regel opgelegd heeft. Het zal er eens te meer voor zorgen dat ik jammer genoeg als zwartrijder zal meerijden.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: 09.01.2022 [VBL] Londerzeel

Bericht door kenny »

EDB1 schreef: wo 05 jan 2022 20:13 Een CST controle voor een buitenactiviteit???? Graag zou ik weten welke politieke idioot deze regel opgelegd heeft. Het zal er eens te meer voor zorgen dat ik jammer genoeg als zwartrijder zal meerijden.
Blijf dan thuis in plaats van een organisatie af te zeiken die gewoon hun best doet.
Het inschrijvingsgeld is al de enige bron van inkomsten meer voor het werk dat ze afleveren. Echt zielig van jou.
absalonke
Mountainbiker
Berichten: 160
Lid geworden op: za 10 nov 2007 18:59
Rijdt met: merida

Re: 09.01.2022 [VBL] Londerzeel

Bericht door absalonke »

EDB1 schreef: wo 05 jan 2022 20:13 Een CST controle voor een buitenactiviteit???? Graag zou ik weten welke politieke idioot deze regel opgelegd heeft. Het zal er eens te meer voor zorgen dat ik jammer genoeg als zwartrijder zal meerijden.
Beste,

Deze verplichte CST controle werd ons opgelegd door de gemeentelijke autoriteiten om een activiteit van meer dan 100 personen te organiseren.

Ik hoop dat je je er van bewust bent dat de mensen van onze organisatie hun eigen gezondheid op het spel zetten om er voor te zorgen dat de mountainbikers hun hobby kunnen beoefenen ....

Beste groeten.
Stephan Slachmuylders
yamahatdm
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 06 mar 2017 21:52

Re: 09.01.2022 [VBL] Londerzeel

Bericht door yamahatdm »

+ 1
Plaats reactie