13.11.2021 [OVL] versele laga astene deinze

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

13.11.2021 [OVL] versele laga astene deinze

Bericht door sofeurken »

vandaag alhier de 50km afgebold.met plaatsen vettig door de vele regen van vannacht.onderweg Frank ( blackie) tegengekomen en aldus daar mee verder gereden.vraag mij nu achteraf af waarom ik daar al mijn " klutters" nog moest samenscarten om 5 euro te betalen en nu zie ik op de site staan dat maar 4€ was als lid ? [-(
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: versele laga astene deinze

Bericht door cowboy peter »

5€ met een augustijn erbij na de rit.
ik heb hier na de middag gereden en t lag behalve de eerste strook vrij goed. Flink wa baan bij momenten maar ik vond het aangenaam rijden en de organisatie was super enthousiast
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: 13.11.2021 [OVL] versele laga astene deinze

Bericht door sofeurken »

:lol: aan enthousiasme geen gebrek.ja na de middag zalt wel wat beter gelegen hebben.ofwel ligt aan mij😉t mountainbiken een beetje verleerd
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 558
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 13.11.2021 [OVL] versele laga astene deinze

Bericht door Jumping Jack »

Vandaag deze tocht gereden. Voortreffelijke organisatie, maar veel baan (logisch voor de regio, enkel rond Gavere heb je wat offroad). Maar het was toch genieten, eerst in de mist en dan onder een deugddoend zonnetje (o) .
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 519
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 13.11.2021 [OVL] versele laga astene deinze

Bericht door Witte79 »

Jumping Jack schreef: zo 13 nov 2022 14:09 Vandaag deze tocht gereden. Voortreffelijke organisatie, maar veel baan (logisch voor de regio, enkel rond Gavere heb je wat offroad). Maar het was toch genieten, eerst in de mist en dan onder een deugddoend zonnetje (o) .
+1.
En met de brandstofprijzen eens dicht bij de deur gebleven.
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: 13.11.2021 [OVL] versele laga astene deinze

Bericht door sofeurken »

Dit jaar hier ook alweer de start hier genomen .mistig maar toch beter weer of verleden jaar.mja tof parcoursken .de lus na gavere kon ik wel smaken👍😉.nog leuke après in openlucht en dat op 13november !
Plaats reactie