11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: 11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Bericht door Erik.B »

Vandaag de 67 gereden, mooie tocht en prima
bepijling met een paar speeltuintjes, constant op en neer. Super organisatie, lekkere soep en boterhammekes met Nutella
kevin405
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 27 okt 2018 16:37

Re: 11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Bericht door kevin405 »

Ben voor de 47 Km gegaan. Mooie toertocht en zeer goed afgepeild. Proficiat aan de organisatoren =D> , het maximale uit deze omgeving gehaald. Natuurlijk kom je op paden van andere toertochten maar dit is natuurlijk niet te vermijden. Bedankt Stalse moosdabbers :wink:
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Bericht door _Pe_ »

Prachtige tocht. Perfecte afpeiling, perfecte organisatie. Gegaan voor de 45 km met de terril. De terril lag wel heel vroeg op de tocht maar liever dat dan op het einde van de rit. Een heel goed idee trouwens om de verschillende afstanden op verschillende momenten de terril te laten aanvatten. Op die manier viel het heel goed mee met de drukte.

Als ik 1 heel klein punt van kritiek mag geven is het de prijs. Ik vond het heel vreemd dat de 2 kortste afstanden 2 euro korting kregen voor VWB leden en dat voor de 2 langste afstanden dat niet het geval was. Ikzelf heb kunnen genieten van die 2 euro, maar de persoon voor mij kreeg dus blijkbaar geen korting als VWB lid. Ik vond dat heel vreemd. Waarom niet elk VWB lid 1 euro korting geven, welke afstand ze ook rijden ? Ik denk trouwens dat dit meer zou opbrengen voor de organisatie want ik had de indruk dat het merendeel van de deelnemers voor de 45 gegaan zijn.
njits
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 08 jul 2020 14:31
Rijdt met: Cube Reaction Pro

Re: 11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Bericht door njits »

Vandaag ook de 47 gereden. Hele mooie tocht, super uitpeiling! Echt genoten van een heel diverse tocht: gas-geef-banen, technische single tracks, de terril, modderstrookjes, en zelfs een heus cyclocross stuk op die duin! Prachtig, mij zien jullie volgend jaar terug!
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Re: 11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Bericht door moddercrosser »

Enkele alternatieve Tt,s in Geel en Oostmalle. Dichterbij huis, maar ik had meer zin in een toer ingericht door moosdabbers ipv WTC-ers :bounce: . Hier kon ik mijn nickname laten gelden haha. Geen seconde spijt van de verdere verplaatsing, de gps perikelen om er te raken er graag bijgenomen. Eens geparkeerd er helemaal klaar voor, zet mn emtb op,en oops, niks op display. Ff zoeken wat de oorzaak was, batterijtjes display van plaats verwisseld en hoppa..gaaaan (o) . De kassa gepasseerd (was idd wel veel, maar 3x boefen onderweg, dus cava. Eens op het parkoers, was het gewoonweg genieten van de singletracks, herfstkleuren, crossparkoerskes, droog weerke en wapenstilstanddecors onderweg. Ideaal. Toer was perfect afgepijld met witte kalkpijlen en kalklijnen extra. Als kers op de taart, nog den terril erbij, die goed berijdbaar was. Sjans dak batterijpower genoeg bijhad, want anders zou t wel zwaar zijn op t eind nog klimmen na 75km. Dik content naar huis gekeerd zonder omleiding en omwegen :lol: . Merci moosdabbers en tot de volgende.
giant1982
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: za 30 dec 2017 10:20

Re: 11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Bericht door giant1982 »

Ik ben vandaag voor de 82 gegaan en heb me super geamuseerd. Qua ondergrond lag het er ideaal bij en dan de terril op het laatste. Dat is afzien en genieten tegelijkertijd. Bevoorrading en bepijling ook dik in orde uiteraard. Dikke pluim voor de oraganisatie.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat sommigen iets te zeggen hebben over de prijs als je ziet wat je er allemaal voor terugkrijgt...
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Bericht door _Pe_ »

Ik heb geen probleem met de prijs hoor. 8 euro is nog altijd bijna gratis. Ik vind het gewoon vreemd dat een VWB lid dat de 45 km rijdt 2 euro korting krijgt, terwijl een VWB lid dat voor de 82 km geen korting krijgt. Zou het niet gewoon eerlijker zijn om ze beide 1 euro korting te geven ?
Ik weet het, het is muggeziften. Maar het viel mij gewoon op. Ik ben trouwens bij de gelukkigen die 2 euro korting gekregen heeft hé...
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: 11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Bericht door sam2300 »

8€ is sowieso te weinig voor het plezier dat ik deze (voor)middag 82km lang heb mogen beleven.
Toptocht, toporganisatie, topparcours.

Goede wijn behoeft geen krans, tot volgend jaar.
witte2
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 15:50
Rijdt met: Thompson

Re: 11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Bericht door witte2 »

Hallo deelnemers,
Ik wil bij deze iedereen bedanken voor de aanwezigheid en hoop/denk dat de meesten onder jullie er een fijne toertocht hebben opzitten.
Voor onze onfortuinlijke Davy uit Hechtel-Eksel was het spijtig genoeg al na enkele km´s gedaan. Hopelijk geneest de schouder snel zodat je weer kan fietsen.
Alles goed doen voor iedereen is en blijft een utopi maar als ik de positieve commentaren gehoord en gelezen heb, denk ik dat we da volgend jaar nog maar eens opnieuw moeten doen.
CU en thx voor jullie sportieve aanwezigheid!
Team SMD
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 11.11.2021 [LIM] Stal-Koersel

Bericht door _Knarf_ »

Mooie tocht. Terril, wat mooie crossparcours achtige stukjes, ...

Mijn benen wilden niet mee vandaag maar toch geamuseerd.

Zeer goed georganiseerd.
Plaats reactie