6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
tibootje
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 18:30
Rijdt met: fuji

6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Bericht door tibootje »

https://www.beverensportief.com/scatto-vtt

Zaterdag 6 nov organiseren wij weer onze veldtoertocht. Nieuw dit jaar is dat er ook een cyclo kan gereden worden.
Alle info op onze site, zie hierboven.
Gebruikersavatar
tibootje
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 18:30
Rijdt met: fuji

Re: 6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Bericht door tibootje »

parcours werd verkend, enkele kleine aanpassingen, wegen liggen er goed berijdbaar bij.
parisis
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 12 nov 2013 20:58

Re: 6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Bericht door parisis »

Door de nieuwe coronamaatregelen zal voor de toegang tot de inschrijvingszaal De Nieuwe Deure het Covid Safe Ticket worden gevraagd (+ een identiteitsbewijs). Wie wil douchen, moet een mondmasker opzetten in de sporthal en in de kleedkamer. Het mondmasker mag uiteraard uit onder de douche.
Gebruikersavatar
tibootje
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 18:30
Rijdt met: fuji

Re: 6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Bericht door tibootje »

Covid Safe Ticket vereist!

Door de veranderde situatie rond corona en de nieuwe maatregelen van de overheid zien wij ons genoodzaakt om te werken met het Covid Safe Ticket op onze organisatie van 6 november.

Zorg er dus voor dat je je coronapas op je smartphone of op een gedrukt exemplaar alsook je identiteitskaart of rijbewijs mee hebt wanneer je je aanbiedt aan de zaal De Nieuwe Deure. Binnen hoef je dan in principe geen mondmasker te dragen.

Wil je gebruik maken van de douches, dan wordt gevraagd een mondmasker op te zetten in de sporthal.

Alvast bedankt voor je medewerking!
Gebruikersavatar
tibootje
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 18:30
Rijdt met: fuji

Re: 6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Bericht door tibootje »

De eerste linten en paaltjes ed werden vandaag gespannen en/of geplaatst.
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1472
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Bericht door cowboy peter »

waarom niet zorgen dat er buiten kan ingeschreven worden zoals in Pittem. DIt is heel wat eenvoudiger. Maandag in Ruiselede een rij van meer dan een kwartier - sorry maar dan ben ik weg zonder inschrijving.
Llanes
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 13 dec 2019 16:24

Re: 6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Bericht door Llanes »

cowboy peter schreef: wo 03 nov 2021 21:37 waarom niet zorgen dat er buiten kan ingeschreven worden zoals in Pittem. DIt is heel wat eenvoudiger. Maandag in Ruiselede een rij van meer dan een kwartier - sorry maar dan ben ik weg zonder inschrijving.
Geduld is een schone deugd. We mogen al blij zijn dat er in deze tijden een tocht georganiseerd wordt..
Gebruikersavatar
tibootje
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 18:30
Rijdt met: fuji

Re: 6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Bericht door tibootje »

cowboy peter schreef: wo 03 nov 2021 21:37 waarom niet zorgen dat er buiten kan ingeschreven worden zoals in Pittem. DIt is heel wat eenvoudiger. Maandag in Ruiselede een rij van meer dan een kwartier - sorry maar dan ben ik weg zonder inschrijving.
Ik was niet in Pittem, dus weet ik niet hoe zij dit deden. Maar in bij ons is er geen overkapping aan de zaal. Kunnen moeilijk een gewone partytent plaatsen en met het weer van de laatste dagen.
Is inderdaad wel een goed idee maar het moet praktisch ook wel haalbaar zijn.

Ik zal het nog wel voorstellen aan de werkgroep inschrijvingen, bedankt alvast voor de tip en tot zaterdag.
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Bericht door Witte79 »

Ik ben ook naar Ruiselede geweest.
Maar daar was het idd aanschuiven maar dit was omdat er maar 2 personen/tafels waren om de lidkaarten/paspoorten in te lezen.
En ze maakten enkel gebruik van hun smartphone dus geen pc.
Als er genoeg mensen zijn aan de inschrijvingen dan zal het vlot verlopen.
Op voorhand inschrijven is ook goe maarja das meer controle/werk voor de organisatie.
Ik kom zaterdag af.
Gr Witten
Gebruikersavatar
tibootje
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 18:30
Rijdt met: fuji

Re: 6.11.2021 [WVL] Roeselaarse Scatto VTT & CYCLO

Bericht door tibootje »

Hierbij het antwoord van de werkgroep inschrijvingen.

Voor wie geen covid safe ticket kan voorleggen of voor wie gewoon niet binnen in de zaal wenst te komen, zal er effectief buiten kunnen worden ingeschreven.
Maar we zullen voldoende mensen inzetten om wachtrijen zoveel mogelijk te vermijden.
Plaats reactie