10.10.2021 [VLB] 21ste ZoeNK Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: 10.10.2021 [VLB] 21ste ZoeNK Toertocht

Bericht door madskatingcow »

wardje schreef: zo 10 okt 2021 21:14wel kleine opmerking bedoeld voor de enkelingen die zonodig de wandelaars van hun sokken willen rijden ! ](*,)
Hetzelfde geld voor een heel aantal boertige e-bikers met nul respect voor wie puur voor de sport komt. Aanschuiven op de singletracks geld voor iedereen, tot aan de eerste bevoorrading leek het wel of er een WK gereden werd.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 998
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 10.10.2021 [VLB] 21ste ZoeNK Toertocht

Bericht door koppigaard »

Ja, wat kan ik nog meer zeggen ? Deze tocht was echt AF!! Toch stonden we op een kruispuntje, zo' 20m van het einde, waar de pijlen verdwenen waren. Het zekere voor het onzekere gekozen wat ons een lus van zo'n 2km kostte. Maar niet getreurd. Moest nog 24 km naar huis. Bedankt Zoenkers. En, vooral, het was hartverwarmend om terug pré-corona mtb-volk tegen te komen.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: 10.10.2021 [VLB] 21ste ZoeNK Toertocht

Bericht door phille »

Mocht er iemand een bril gevonden hebben (een sportbril met correctie lenzen, redelijk duur spul dus) laat het ons weten aub
Gebruikersavatar
Joverowa
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 09:23
Rijdt met: een Canyon!!!

Re: 10.10.2021 [VLB] 21ste ZoeNK Toertocht

Bericht door Joverowa »

Respect moet van alle kanten komen.
Bijna op het einde kwam je op die hoek waar een kraam stond van de organisatie die de wandeling regelde. Je zal je dat kruispunt ook wel voor de geest kunnen halen want er stonden van die grote "lolly"s in de kant en er liepen heksen rond. We komen met 3 aan en we hebben alle drie dezelfde instelling. We geven snel voorrang aan wandelaars, amazones,... En we zeggen steeds dag of dank u als er wandelaars/andere fietsers ons doorlaten.
We reden helemaal niet snel (zeg maar stapvoets), maar de weg stond volledig vol met wandelaars aan het wachten voor het kraam. Sommigen gaan mooi aan de kant maar er was er ook eentje die het nodig vond om mijn buddy die achter me reed maar te laten weten dat we wegpiraten waren..... Ik had het spijtig genoeg niet gehoord want dan durf ik wel eens stoppen op een volwassen gesprek te voeren en te vragen waarom ze dat vinden. Zijn het onze voorgangers? Is het uit eigenbelang?? Is je hond verschoten van onze fietsbel?,...
Als hun organisatie een kruispunt verder had genomen (lag ook op hun parcours) dan was er totaal geen contact geweest.
Respect is een tweezijdig snijdend mes. En soms vraag ik me af waarom de andere zijde dikwijls zo "bot" is....

Ik heb het alleszins niet aan mijn hart laten komen. Ik was nog te veel aan het genieten

wardje schreef: zo 10 okt 2021 21:14 wel kleine opmerking bedoeld voor de enkelingen die zonodig de wandelaars van hun sokken willen rijden ! ](*,) Het bos is voor iedereen heb respect voor elkaar anders mogen we straks nergens meer rijden
Plaats reactie