18.09.2021 [OVL] Waasmunster 14de Vestjes TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spruit89
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 29 jan 2012 16:35
Rijdt met: Hamme

Re: 18.09.2021 Waasmunster 14de Vestjes TT

Bericht door spruit89 »

prachtig parcours en het was prachtig weer.
(Kudo's aan de parcoursbouwer)

Toch enkele opmerkingen:
- een bevoorrading had wel gemogen, het excuus van Corona vind ik niet meer toepasbaar.
- op de eerste dijk richting Lokeren, was een passage met een bosmaaier wel wenselijk geweest.
- Vanaf +- 25 km leek het wel of er een tekort aan pijltjes was, de eerste 25 waren echter top bepijld.
yamahatdm
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 06 mar 2017 21:52

Re: 18.09.2021 Waasmunster 14de Vestjes TT

Bericht door yamahatdm »

Bedankt aan alle 355 deelnemers ,reactie op spruit89 ,bevoorrading kon maar na verschillende aanpassingen de laatste weken eenmalig geopteerd voor deze formule (als ge in de week gaat trainen is er ook geen bevoorrading dus wat is het probleem),het bosmaaien van de dijken is niet onze verantwoordelijkheid ,we kunnen moeilijk zelf enkele kilometer gaan maaien als dit al mag.
Wat de bepijling betreft dit word uitgevoerd door verschillende personen ,de een zal misschien een pijltje meer hangen dan de ander vandaar het verschil.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 18.09.2021 Waasmunster 14de Vestjes TT

Bericht door dirty »

Dit is nu net wat wij wel doen ,maaien ,snoeien,nieuwe tracks maken,Soms zelfs kms.
Reeds vele jaren gereden in Waasmunster ,mooie streek om te rijden maar al lange tijd niets nieuws ontdekt onderweg.
Marcus3
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: za 05 jan 2013 22:00

Re: 18.09.2021 Waasmunster 14de Vestjes TT

Bericht door Marcus3 »

Op de VTT van de Ghostbikers Sleidinge (komend weekend) wordt er ook gemaaid.
Bepijling was oké, al kon er hier en daar een pijltje meer hangen.
Ik miste ook de bevoorrading, temeer omdat ik met de mountainbike van Sleidinge ben gekomen.
Plaats reactie