MTB toertocht Haasrode 5-09-2021

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Trichte
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 09 sep 2013 12:31
Rijdt met: Canyon Lux mr 26er, Grand Canyon CF SL 29er

Re: MTB toertocht Haasrode 5-09-2021

Bericht door Trichte »

Bedankt aan alle 500 deelnemers!! Jullie waren geweldig (o) Ook wij hebben genoten van de zon en de goeie commentaren over het parcours. Volgend jaar staan we er opnieuw. Hopelijk terug alleen op de kalender want het is zonde om twee prachtige tochten op hetzelfde moment te organiseren…. See you in the woods!
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: MTB toertocht Haasrode 5-09-2021

Bericht door roger »

Inderdaad,na testritje gisteren geen last Dus beslist van het toch maar te proberen,met zo een mooi weer kon ik toch niet thuis blijven.klimmen die ik anders naar boven rij,wijselijk te voet gedaan.Het blijft toch mijn lievelings streek om te biken.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: MTB toertocht Haasrode 5-09-2021

Bericht door Jumping Jack »

roger schreef: zo 05 sep 2021 18:44 Mooie route,zalig genieten,daarom ook de 65km genomen.Toch wel verrast van het gedeelte Bonlez,Chaumont Gistoux,Longueville.
Tot grens Waals Brabant kennen we zowat alles,maar deze keer zijn ze het wat verder gaan zoeken wat voor velen toch wel een verrassing zal zijn.
Zal toch wel iets kleiner moeten steken want met 30-42 was het niet altijd gemakkelijk.
Dikke merci aan de organisatie en hopelijk tot volgend jaar want dan ben ik er al 78j. 😀👍
Wauw respect Roger. Waar mag ik tekenen om in mijn 70'er jaren nog te kunnen biken?
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: MTB toertocht Haasrode 5-09-2021

Bericht door roger »

Gewoon genieten en niet altijd dat gekoers tegen elkaar,want als je dan niet meer kunt volgen dan zijn er velen die de fiets aan de haak hangen.
Jokke
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 13:44
Rijdt met: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Contacteer:

Re: MTB toertocht Haasrode 5-09-2021

Bericht door Jokke »

@ Roger : Chapeau want het was toch wel een zwaar tochtje. Spijtig dat ik je niet meer tegengekomen ben op den aprés.

Voor de rest : prachtige tocht met +1.000 hm, zware technische klimmen en tricky afdalingen.
De ZoenKers hebben genoten (en afgezien 😎) van begin tot einde.

Volgend jaar zeker en vast terug van de partij.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: MTB toertocht Haasrode 5-09-2021

Bericht door Mister No Chaïn »

Wat een prachtig parcours!! De lus in de buurt van Chaumont Gistoux was serieus de moeite, ik was blij dat het op de terugweg iets meer bergaf ging :P.
De overvloedige regen heeft toch ook zijn voordelen, sommige afdalingen waren serieus de moeite, heerlijk. Hopelijk is iedereen veilig terug in Haasrode geraakt!
Plaats reactie