14/8 en 15/8 PUIVELDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dirkThompson
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 27 jul 2018 13:25

14/8 en 15/8 PUIVELDE

Bericht door dirkThompson »

volg ons #rondevanhetwaaslandvoormountainbikers
deelnameprijs: 4 of 5 euro (met ritverzekering). Jeugd - 16 jaar € 2 korting.
CORONAPROOF : Drive-in start / bevoorrading met afgifte thuis ingevulde contactgegevens (op eigen papierstrook).
In de startzone wordt een mondmasker gedragen !
Geen douches, bikewas, bevoorradingsstop tenzij nog te verkrijgen toelatingen.
Après volgens Horeca Coronaregels.
-> Zat. 14 augustus te 9111 Puivelde (33/40/50 km) 9u tot 13u drive-in t.h.v. voetbalveld KFC Puivelde, dreef t.h.v. Kruisstraat 85
-> Zon. 15 augustus te 9111 Puivelde (33/40/50 km) 8u tot 11u drive-in t.h.v. voetbalveld KFC Puivelde, dreef t.h.v. Kruisstraat 85
Parking rond voetbalveld. Sportfeesten info 0476232525.

MENU :
85 % offroad via de groene wegels van Puivelde , Belsele en Sinaai met steeds afwisseling van beekjes ; maïs-, gras- en korenvelden ; heide en bosgebieden.
Hof van Belsele. Waasmunsterse Heidebossen en zandruggen. Goudenleeuwse bossen en bedevaartwegels.
dirkThompson
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 27 jul 2018 13:25

Re: 14/8 en 15/8 PUIVELDE

Bericht door dirkThompson »

zie kiekjes van de vele te berijden bos-, heide- en andere trage wegels op :
#rondevanhetwaaslandvoormountainbikers
Gebruikersavatar
Boebbel
Forum beheerder
Berichten: 532
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 10:36
Rijdt met: groene fully en grijze HT

Re: 14/8 en 15/8 PUIVELDE

Bericht door Boebbel »

Jullie hebben alvast goed weer besteld, lijkt het tot hiertoe: droog en 22-23°. [-o< Ik kom zaterdag af.

Wat moet er juist op het papiertje staan?
dirkThompson
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 27 jul 2018 13:25

Re: 14/8 en 15/8 PUIVELDE

Bericht door dirkThompson »

Boebbel schreef: ma 09 aug 2021 12:10 Jullie hebben alvast goed weer besteld, lijkt het tot hiertoe: droog en 22-23°. [-o< Ik kom zaterdag af.

Wat moet er juist op het papiertje staan?
Naam, adres en telefoonnummer. Is een Coronaregel t.b.v. eventuële contact tracing.
dirkThompson
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 27 jul 2018 13:25

Re: 14/8 en 15/8 PUIVELDE

Bericht door dirkThompson »

De omlopen liggen er fantastisch bij en tegen zaterdag ook droog.
Meer dan 80% offroad !
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: 14/8 en 15/8 PUIVELDE

Bericht door jari2057 »

Aanwezig zaterdag
dirkThompson
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 27 jul 2018 13:25

Re: 14/8 en 15/8 PUIVELDE

Bericht door dirkThompson »

De omlopen zijn vandaag door de zaterdagbikers reeds ingereden en SUPER bevonden !
Gebruikersavatar
Boebbel
Forum beheerder
Berichten: 532
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 10:36
Rijdt met: groene fully en grijze HT

Re: 14/8 en 15/8 PUIVELDE

Bericht door Boebbel »

Zalig was het!

Alleen het vertrek al: auto parkeren op het grasplein, langs de inschrijving fietsen en zjoef den bos in. :P Tussen al dat offroad was er geen zielige traktorbaan te bespeuren, hier was het van hoge kwaliteit. Ook den après was in orde met hete honden en veel medewerkers die je op je wenken bedienden zodat je in het groen kan nagenieten met dat fantastisch weertje.

Enkele suggesties:
Als we volgende keer wat beter getraind zijn, zou ik wel een 65 km kunnen verslinden.
En een kleintje eigenlijk, maar de bevoorrading in het begin was er eigenlijk niet op voorzien om heel te tocht mee te pakken. Niet dat ik klaag, ik heb ook een banaantje meegepakt, want je weet tegenwoordig toch wel dat je jezelf moet voorzien.

Zaten er eigenlijk privé stukken in? Ik denk maar aan dat stuk langs de oprit van die stallen bvb?

Bedankt aan alle vrijwilligers (o)
dirkThompson
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 27 jul 2018 13:25

Re: 14/8 en 15/8 PUIVELDE

Bericht door dirkThompson »

Boebbel schreef: za 14 aug 2021 18:34 Zalig was het!

Alleen het vertrek al: auto parkeren op het grasplein, langs de inschrijving fietsen en zjoef den bos in. :P Tussen al dat offroad was er geen zielige traktorbaan te bespeuren, hier was het van hoge kwaliteit. Ook den après was in orde met hete honden en veel medewerkers die je op je wenken bedienden zodat je in het groen kan nagenieten met dat fantastisch weertje.

Enkele suggesties:
Als we volgende keer wat beter getraind zijn, zou ik wel een 65 km kunnen verslinden.
En een kleintje eigenlijk, maar de bevoorrading in het begin was er eigenlijk niet op voorzien om heel te tocht mee te pakken. Niet dat ik klaag, ik heb ook een banaantje meegepakt, want je weet tegenwoordig toch wel dat je jezelf moet voorzien.

Zaten er eigenlijk privé stukken in? Ik denk maar aan dat stuk langs de oprit van die stallen bvb?

Bedankt aan alle vrijwilligers (o)
Ja, het was met veel privaat stukken. Het is de enige manier om nog een tocht met veel offroad te kunnen aanbieden. Als een overheid eigenaar wordt is het snel verboden voor MTB 'ers !
Bedankt aan de deelnemers voor het respect aan de toevallige wandelaars !
Er zijn al voorstellen gedaan aan het Stadsbestuur in de smalle trage wegels ook MTB verbod op te leggen wegens zogenaamde conflicten.
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: 14/8 en 15/8 PUIVELDE

Bericht door jari2057 »

Mooie goed en georganiseerde tocht veel ofraod
Plaats reactie