28ste Meerdael Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Croc14
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 29 dec 2013 07:59
Rijdt met: Focus Jam²(e-mtb) + Scott Strike 910 (e-mtb)

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door Croc14 »

Teneinde alle inschrijvingsrompslomp en andere virussen te vermijden, als je je on-line hebt ingeschreven, kan je gewoon starten? Of moet er toch nog een polsbandje of iets anders als bewijs afgehaald worden aan de inschrijving?
Gebruikersavatar
[DHB]KweNi
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 30 mei 2018 13:22
Rijdt met: Giant
Contacteer:

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door [DHB]KweNi »

Croc14 schreef: vr 02 jul 2021 07:43 Teneinde alle inschrijvingsrompslomp en andere virussen te vermijden, als je je on-line hebt ingeschreven, kan je gewoon starten? Of moet er toch nog een polsbandje of iets anders als bewijs afgehaald worden aan de inschrijving?
Je krijgt een polsbandje met het noodnummer en je hebt dat bandje nodig bij de bevoorrading.
Croc14
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 29 dec 2013 07:59
Rijdt met: Focus Jam²(e-mtb) + Scott Strike 910 (e-mtb)

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door Croc14 »

Kortom, iedereen moet nog maar eens "in de rij" gaan staan, met mondmasker, en afstand houden. Als het maar corona-proof (iemand gaat mij hiervan toch eens de exacte betekenis moeten uitleggen) georganiseerd is.
Ik heb online betaald hoor, en de bevestiging per mail gekregen, maar ik neem toch maar mijn eigen koekske en drinken mee, zodat ik niet met virus-beestjes naar huis kom, vanwege de line up, aan de inschrijving en de bevoorrading. Alle succes verder met deze fantastische toertocht, en tot zondag.
Gebruikersavatar
zwolm
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: do 21 apr 2005 00:03
Rijdt met: cannondale scalpel 29 er

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door zwolm »

Aan de bev. is alles individueel verpakt de drinkbussen of camelbak worden bij gevuld met sportdrank of water er zijn geen drinkbekers meer voorzien. Deze namiddag na het afpijlen zullen wij nog een update geven over de staat van het parcours.
Gebruikersavatar
[DHB]KweNi
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 30 mei 2018 13:22
Rijdt met: Giant
Contacteer:

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door [DHB]KweNi »

Voor wie zich nog wilt voorinschrijven: dit sluit af vandaag om 12u!

https://cycling.vlaanderen/tochten/28e- ... 2021-07-04
Gebruikersavatar
AlReDo
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 12 feb 2018 10:32

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door AlReDo »

[DHB]KweNi schreef: za 03 jul 2021 07:43 Voor wie zich nog wilt voorinschrijven: dit sluit af vandaag om 12u!

https://cycling.vlaanderen/tochten/28e- ... 2021-07-04
Ik heb nog vrienden die ook willen komen, voor alle duidelijkheid; zij kunnen vrij inschrijven en gewoon vertrekken? Ik en andere maat zijn vooraf ingeschreven, maar we gaan mss toch samen zien te rijden dan.

Het is 40 minuten met de auto, dus kwestie van zeker te zijn. :wink:
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door roger »

Heb de pijltjes zien hangen op 500m van bij mij thuis. Heb betaald om te vertrekken tussen 9u-9u30 kan ik gewoon inpikken op parcours,zal gsm mee nemen om eventueel te bewijzen.
Gebruikersavatar
AlReDo
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 12 feb 2018 10:32

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door AlReDo »

zwolm schreef: za 03 jul 2021 06:50 Deze namiddag na het afpijlen zullen wij nog een update geven over de staat van het parcours.
Benieuwd naar die update... Het zal 'sappig' zijn verwacht ik...
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door Jumping Jack »

Hier in O-Vl is er nog niet zo veel regen gevallen... Maar voor morgen zien de voorspellingen er ook niet al te gunstig uit. Ik zit nog wat in dubio om te verplaatsing te maken.
Gebruikersavatar
[DHB]KweNi
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 30 mei 2018 13:22
Rijdt met: Giant
Contacteer:

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door [DHB]KweNi »

AlReDo schreef: za 03 jul 2021 12:44 Ik heb nog vrienden die ook willen komen, voor alle duidelijkheid; zij kunnen vrij inschrijven en gewoon vertrekken? Ik en andere maat zijn vooraf ingeschreven, maar we gaan mss toch samen zien te rijden dan.

Het is 40 minuten met de auto, dus kwestie van zeker te zijn. :wink:
Ja, dat kan.
Plaats reactie