Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Bericht door koenvgn »

GEPIJLDE TOERTOCHT BEVERCROSSERS
Vanaf woensdag 23/12/20 tot zondag 3/1/21 is onze toertocht gratis uitgepijld voor iedereen die wil mountainbiken.
Vertrekpunt: parking achter B-mine (waar de vaste routes de terril opgaan)
2 lussen van ongeveer 18km zijn uitgepijld
Op de terril hangen geen pijlen maar deze kan je er natuurlijk altijd bijnemen.
Zo snel als we GPX-files klaar hebben, worden die ook online gezet.

Hou natuurlijk wel rekening met de geldende COVID-19-maatregels en wees hoffelijk op de routes met respect voor de natuur.

Op dit moment zijn de volgende COVID-19-maatregels van toepassing:
- max. per 4 samenrijden voor personen vanaf 13 jaar
- 1,5 meter afstand respecteren
- hou er rekening mee dat het sommige plaatsen druk kan zijn, zeker in het weekend dus zorg dat je zeker een mondmasker bij hebt en draag het als je ziet dat er ergens (vooral aan de terril) veel volk is.

Als er ergens pijlen verdwenen zouden zijn, of iets onduidelijk: graag melden. De bevercrossers zullen elke dag de routes rijden om ervoor te zorgen dat de pijlen zo goed mogelijk blijven hangen.
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Bericht door Geoffe »

Awel respect =D>
Daar wil ik gerust het gewone startgeld voor geven :-D
Zoals standaard de laatste maanden zal de après bescheiden aan de wagen zijn ](*,)
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Re: Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Bericht door koenvgn »

De GPX-files van beide lussen staan online en kan je gratis downloaden. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat er iets in gewijzigd wordt als er onduidelijkheden zouden zijn of stukken moeilijk berijdbaar worden dus best even voor je vertrekt pas de file downloaden:
Lus Korspel (18,8km met 123hm): https://www.routeyou.com/nl-be/route/vi ... us-korspel
Lus Paal (19km met 95hm): https://www.routeyou.com/nl-be/route/vi ... 1-lus-paal
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Bericht door Geoffe »

Is er daar ergens een publieke afspuitstand (die momenteel nog kan gebruikt worden) ... 't gaat nodig zijn :-k
dhr_held
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 03 dec 2018 12:39

Re: Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Bericht door dhr_held »

Ik ga morgen de Korspel rijden vanuit Diest en zal erna iets laten weten hoe het bevallen is. Modder vind ik niet erg eigenlijk.
Daarmee is MTB in het Frans VTT (vélo tout terrain).

Bedankt voor het fijne initiatief!
njits
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 08 jul 2020 14:31
Rijdt met: Cube Reaction Pro

Re: Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Bericht door njits »

Geoffe schreef: do 24 dec 2020 11:34 Is er daar ergens een publieke afspuitstand (die momenteel nog kan gebruikt worden) ... 't gaat nodig zijn :-k
Yup, er staat er eentje aan de terril in Beringen.


Ik heb vandaag beide lussen gereden. Zeer goed geamuseerd, heel mooie tocht. Bedankt voor de organisatie!
Jry
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 28 dec 2020 02:07

Re: Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Bericht door Jry »

Gisteren beide lussen gereden. Alles goed uitgepijld. Bedankt voor de mooie rit! Parcours was nog goed te rijden in deze regenachtige omstandigheden.
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Bericht door _Pe_ »

Kan ik morgenvoormiddag (3 januari) deze rit nog rijden of zullen de pijlen dan al opgeruimd zijn ? Ik beschik wel over de gpx'en maar het is toch altijd leuker als de pijlen nog hangen.
beverke67
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 01 jun 2014 16:44

Re: Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Bericht door beverke67 »

_Pe_ schreef: za 02 jan 2021 17:33 Kan ik morgenvoormiddag (3 januari) deze rit nog rijden of zullen de pijlen dan al opgeruimd zijn ? Ik beschik wel over de gpx'en maar het is toch altijd leuker als de pijlen nog hangen.
De pijlen zullen morgen nog hangen. Vossenberg wordt in de late namiddag weggehaald, de rest pas op maandag. Veel plezier morgen nog!
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: Toertocht Bevercrossers uitgepijld

Bericht door _Pe_ »

(o)
Prachtig. Dank u voor het antwoord en natuurlijk ook voor het uitpijlen Dan weet ik direct wat te doen morgen.
Plaats reactie