25.10.2020 BELSELE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 25.10.2020 BELSELE

Bericht door filiep72 »

Dickie schreef:Extra Corona-tip:
https://www.demorgen.be/nieuws/belgisch ... ~b60aece6/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook geen last van : ik rij steeds een eind achterop :-)
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3822
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 25.10.2020 BELSELE

Bericht door Dickie »

Op tt van Sint-Katelijne ingehaald door een collerend 5-tal. Net enkele meters voorbij snuit de laatste effe zijn neus. Ontgoochelend, omdat ik door een snotwolk moest, maar vooral wegens het feit dat er blijkbaar meer brains zaten in de vering van diens bike.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: 25.10.2020 BELSELE

Bericht door Superfan »

Dickie schreef: Net enkele meters voorbij snuit de laatste effe zijn neus. Ontgoochelend, omdat ik door een snotwolk moest.
Dat is het dus hé , waarom is dat zo moeilijk om te doen wat er moet gedaan worden ](*,) ](*,) ](*,) , en dan maar klagen dat er niets georganiseerd wordt... Zo onverantwoord [-X [-X [-X , maar ja....
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Re: 25.10.2020 BELSELE

Bericht door edi »

Al enig nieuws of deze nog doorgaat?
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: 25.10.2020 BELSELE

Bericht door slijkridder »

Gelezen op fb van de klavers dat de tocht doorgaat!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 25.10.2020 BELSELE

Bericht door TaurineR »

Door regen deze morgen toch wat later gestart..
Het parcours lag er best wel mooi bij, wel spijtig van die bekende 20m modderpartij.
Kunnen jullie die er bij slecht weer niet uitlaten? Ik denk dat daar niet veel mensen op staan wachten. :-k
Goede en duidelijke afpijling, en blij dat ik in deze tijden toch nog eens een mooie TT heb kunnen rijden!
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Re: 25.10.2020 BELSELE

Bericht door edi »

Gestart rond 9u30, in bos van Waasmunster waren de pijlen weg. Misschien idee om op voorhand een gpx op voorhand te verspreiden en eventueel voor inschrijving?
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: 25.10.2020 BELSELE

Bericht door slijkridder »

Die modderstrook kan je perfect omzeilen door ipv naar rechts als je boven komt aan die wei aan E17,naar links en dan terug direct rechts dan kom je ook aan het voormalig crosparcours uit en zit je terug op het parcours. Trouwens n mooie goed afgepijlde tt.hopelijk kan de volgende tt op zondag doorgaan!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 25.10.2020 BELSELE

Bericht door TaurineR »

slijkridder schreef:Die modderstrook kan je perfect omzeilen door ipv naar rechts als je boven komt aan die wei aan E17,naar links en dan terug direct rechts dan kom je ook aan het voormalig crosparcours uit en zit je terug op het parcours.
Dan is dit mijn tip aan de organisatie voor natte winterperiodes.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3822
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 25.10.2020 BELSELE

Bericht door Dickie »

Het weer zag er véél beter uit dan voorspeld (zelfs de buienradar, de avond voordien, zat er naast).
De beslissing om naar Belsele te peddelen was snel gemaakt.
Leuke en goed beveiligde startzone.
Plezante bospassages, één plekske met pijlensabotage in de wegel achter de Goudenleeuwstraat. Eigenlijk zonder erg, we rijden toch altijd die richting uit.
Het paadje langs de E17 krijgt stilaan zijn uitdagende karakter terug van voor de sanering. Modderig strookje, maar dat was het enige op de tt. Voor mij mocht het erin zitten, vroeger al veel erger onder de wielen gehad.
Toffe voormiddag gehad.

PS.: Onderweg enkele primeurs qua pech meegemaakt: in de eerste boszone plots rem vooraan weg, het boutje dat de remblokjes op zijn plaats houdt was weg.
Veel geluk dat er net achter me een behulpzame 'McGyver'-biker reed. die had zomaar spaakdraad bij =D> . 2de gelukje: de Blokjes waren er net niet uitgevallen en na terugdrukken pistons was 't opgelost. Het draadje heeft de ganse tt gehouden. Mocht hij hier meelezen, hierbij nog eens een dankjewel!
Aan die 2 boompjes in Sinaai, schoot achterwiel uit de dropouts, gelukkig zonder schade. Zo'n imbus-geschroefde release is ook niet je dat, blijkbaar.
Plaats reactie