11.10.2020 - Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
E-bikers
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 20:02
Rijdt met: Bulls E-Stream Evo 3 27.5+ en Cannondale RZ
Contacteer:

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door E-bikers »

skybiker9 schreef:Prachtige tocht. Een hele dikke pluim vr de organistatie, we hebben genoten!!
+2
62 fijne km's
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door moddercrosser »

Supertocht gereden hier. Vlotjes ingeschreven en vertrokken voor 63km fun en veeeel slingerende tracks. Nikske vettig op een enkel strookje na. Lekkere snacks voor,onderweg en de extra bevoorrading kwam goe van pas. Lekker rustig onderweg steeds. Dikke aanrader :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
AlReDo
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 12 feb 2018 10:32

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door AlReDo »

Dikke merci aan de organisatoren om in deze moeilijke tijden toch een TT te organiseren, het is maar mager tegenwoordig :(
Tegen de verwachting in prachtig weer en een vrijwel droog parcours op één modderstuk na, dat had ik niet verwacht.

Enige tip die ik zou kunnen geven was een doorrij strook voorzien aan de BV, nu moest iedereen stoppen, masker op en afstappen ook al nam je niets. Maar dat is hopelijk volgend jaar niet meer nodig! :-"

=D>
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door jari2057 »

moddercrosser schreef:Supertocht gereden hier. Vlotjes ingeschreven en vertrokken voor 63km fun en veeeel slingerende tracks. Nikske vettig op een enkel strookje na. Lekkere snacks voor,onderweg en de extra bevoorrading kwam goe van pas. Lekker rustig onderweg steeds. Dikke aanrader :bounce: :bounce: :bounce:
+1
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door Z. »

Dikke Merci om te organiseren!!!

Het deed deugd
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door Mister No Chaïn »

Na de comments op het forum had ik deze ochtend de mudbike nog ingewisseld voor de zomerfiets. Was ik blij dat ik met mijn goeie fiets daar was! Echt een super leuk parcours en buiten die vettige strook langs de autostrade was het precies een TT in juli, ongelofelijk.

Bedankt om te organiseren =D>
Gebruikersavatar
Fret Raket
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 10:20
Rijdt met: Canyon - Look

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door Fret Raket »

Felicitaties aan de Alert Bikers voor de prima organisatie van deze toertocht in Coronatijd. Mooi parcours op de 60km en minder modder dan ik had verwacht. Behalve de strook langs de autosnelweg, die was echt glibberig. Tot volgend jaar !
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door Swannie »

Top mannen, tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
jol
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 24 okt 2007 17:45
Rijdt met: Canyon Lux, Trek superfly 9.8xt

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door jol »

Mister No Chaïn schreef:Na de comments op het forum had ik deze ochtend de mudbike nog ingewisseld voor de zomerfiets. Was ik blij dat ik met mijn goeie fiets daar was! Echt een super leuk parcours en buiten die vettige strook langs de autostrade was het precies een TT in juli, ongelofelijk.

Bedankt om te organiseren =D>
S'morgens bij het kontroleren van het parcour nog getwijfeld om het vettig stuk eruit te laten.
Volgende keer als het er zo nog bij ligt een bordje zetten "vettig links,,,boan rechtdoor"
Voor de rest was alles goed hebben we van velen gehoord.
Bedankt aan alle deelnemers om zo gedisciplineerd om te gaan met de corona maatregelingen.
Er volgen nog wel enkele foto's op onze fb pagina.
En hopelijk nemen nu ook andere clubs het initiatief om ook terug tt te organiseren in de mate van het mogelijke.
Mercikes en tot volgend jaar.
TimJrs
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 feb 2018 12:46
Rijdt met: Trek Superfly 7, Trek Supercaliber 9.8 XT

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door TimJrs »

Zaaaaalig om nog eens een TT te kunnen doen, en dan zeker zo'n prachtig parcours in ideale weersomstandigheden. Dikke chapeau voor de organisatie =D>
Plaats reactie