02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bombsack
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 05 aug 2016 21:26

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door Bombsack »

Het max. aantal deelnemers is inderdaad gehalveerd tot 200. We hebben nog een 20tal plaatsen over. Voor de snelle beslissers. Later op de dag zal de inschrijving afgesloten worden.
Bombsack
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 05 aug 2016 21:26

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door Bombsack »

Ons maximum is bereikt. De inschrijving is afgesloten. Mondmasker bij aanmelding is verplicht! Regels van de veiligheidsraad, lokaal gemeentebestuur en Coronadraaiboek van Cycling Vlaanderen worden stipt opgevolgd. Hopelijk verloopt alles vlot en vatten andere organisatoren hierdoor moed.
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door _Pe_ »

Om te beginnen een dikke proficiat om in deze moeilijke tijden toch nog de moeite te doen om dit te organiseren. Ik zou wel even een klein puntje van kritiek willen geven als ik mag...

Ik heb mij ingeschreven op 17 juli. Ik heb direct een bewijs van betaling gekregen en ook een mail waar letterlijk in geschreven staat : "Here is what we got from you" en verder staat gewoon hetgene wat ik ingevuld heb. Er staat nergens bij of dat in orde is of niet. Ik had eerlijk gezegd nog een mailtje verwacht dat alles in kannen en kruiken was en met de bevestiging dat het startuur dat ik gevraagd had in orde was. Zeker na de verstrenging van de coronaregels. Er had misschien ook bij kunnen staan dat een mondmasker verplicht is op het hele grondgebied Heusden-Zolder. Niet iedereen weet dat zomaar.
Volgens mij is het toch niet zo moeilijk om een standaard mailtje te sturen naar de 200 ingeschreven personen. Maar misschien ben ik hier mis in. Ik ben niet de computerexpert.

Soit. Gelukkig is het voor mij maar een kleine verplaatsing (ongeveer 20 km) dus ik kom af en zal wel zien of ik ingeschreven ben of niet. Volgens mij wel want ik heb niks gekregen dat ik niet zou ingeschreven zijn maar echt 100% zeker ben ik er niet van.

In elk geval. Tot Zondagochtend =D>
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door _Knarf_ »

Als uw naam op deze pagina staat ga ik er vanuit dat het in orde is.

https://acties.rikolto.be/22gm1u14urhg" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door _Pe_ »

Mijn naam staat er tussen. Die van Gert, mijne kameraad met wie ik altijd rijd, echter niet. Hij heeft zich nochtans enkele uren na mij ingeschreven. Ik vermoed dat Gert dus 1 van de vele anoniemen is.
Maar zoals ik zei, ik vermoed het maar. Echt duidelijkheid of je ingeschreven bent of niet is er niet. Voor mij maakt het niet uit hoor. Ik heb geen enkel probleem om 5 euro aan het goede doel te geven, maar indien ik niet ingeschreven ben dan rij ik overmorgen niet naar Heusden-Zolder maar dan ga ik elders liever een vaste route rijden. De voorbije weken heb ik niks anders gereden dan Heusden-Zolder, Beringen en Lummen. Eigenlijk heb ik die omgeving wel een beetje gezien maar ik had wel veel zin om nog eens een TT te rijden.
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door _Pe_ »

Te vroeg gereclameerd blijkbaar. Iets na 1 vanmiddag een mail ontvangen dat ik er bij ben. Top. Tot morgen 8)
somerse
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 12 mei 2013 15:34

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door somerse »

Toevallig een plaatsje vrijgekomen? Ik zou graag nog komen rijden.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door _Knarf_ »

Zalig om nog eens op pijlen te kunnen rijden. Mooie toer. Volgens mij ook redelijk wat stukken met de bosmaaier onder handen genomen.

Heel dik in orde. We zaten volgens mij op één van de corona veiligste plekken van België.
Gebruikersavatar
tikkes17
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: do 25 apr 2013 10:32
Rijdt met: wil alleen bergaf

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door tikkes17 »

ONGEZIEN!!! er wordt op de Bloso toer in tegenstelde richting gereden, zonder enige verwittiging of waarschuwing. Ik was de Bloso vanb Lummen aan het rijden en ben 5 keer van het pad gereden, zelfs één keer met schade! Dit soort tochten maakt onze geliefde hobby kapot!!
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door _Knarf_ »

tikkes17 schreef:ONGEZIEN!!! er wordt op de Bloso toer in tegenstelde richting gereden, zonder enige verwittiging of waarschuwing. Ik was de Bloso vanb Lummen aan het rijden en ben 5 keer van het pad gereden, zelfs één keer met schade! Dit soort tochten maakt onze geliefde hobby kapot!!
Dit is al jarenlang een probleem.
De ongezien term is helemaal niet van toepassing.

Zijt blij dat we maar met 200 ipv 1000 waren.

Als je merkt dat je in tegengestelde richting op een TT zit dien je het parcours te verlaten.

Ik heb ook eens tegen iemand gezegd "ge zit wel in de tegengestelde richting op een toertocht parcours te rijden, ge gaat er nog tegenkomen". Die antwoord "dat hebben we gemerkt" en rijdt dan door...


Misschien dat ze iets kunnen hangen op de grote bloso borden.
Plaats reactie