02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door _Pe_ »

Altijd al genoten van je filmpjes Jjag. Ik heb je nog nooit gezien maar wij rijden in elk geval heel vaak dezelfde TT's. Deze keer opnieuw en we moeten heel dicht bij elkaar gereden hebben. Aan de 2 die voor je rijden op het filmpje te zien denk ik dat je mij bijna op het einde hebt ingehaald. Ik heb je laten wegrijden en in de laatste kilometer het gat terug dicht gereden en ben net achter je binnen gereden. Gelukkig sta ik niet op het filmpje... ben niet zo mediageil :D .
Soit, doe zo verder. Ik kijk elke keer weer uit naar je filmpje :)
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door Den jjag »

_Pe_ schreef:Altijd al genoten van je filmpjes Jjag. Ik heb je nog nooit gezien maar wij rijden in elk geval heel vaak dezelfde TT's. Deze keer opnieuw en we moeten heel dicht bij elkaar gereden hebben. Aan de 2 die voor je rijden op het filmpje te zien denk ik dat je mij bijna op het einde hebt ingehaald. Ik heb je laten wegrijden en in de laatste kilometer het gat terug dicht gereden en ben net achter je binnen gereden. Gelukkig sta ik niet op het filmpje... ben niet zo mediageil :D .
Soit, doe zo verder. Ik kijk elke keer weer uit naar je filmpje :)
Ah ja, juist op een van de laatste single-tracks haalde er iemand mij in, dat moet jij dan geweest zijn.
Misschien heb je nog net gezien dat ik met mijn voet tegen een boomstronk reed (stootte)?
Ferm pijnlijk, waarschijnlijk mijn midden teen gebroken...
Misschien dat ik je volgende keer wel vang met men camera? :-)

Groetjes
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door _Pe_ »

Den jjag schreef: Ah ja, juist op een van de laatste single-tracks haalde er iemand mij in, dat moet jij dan geweest zijn.
Misschien heb je nog net gezien dat ik met mijn voet tegen een boomstronk reed (stootte)?
Ferm pijnlijk, waarschijnlijk mijn midden teen gebroken...
Ik heb je niet ingehaald. Ik wilde je net langs links inhalen toen plots rechts de finish was.
Ik heb inderdaad gezien dat je je voet ergens tegen stootte. Midden teen gebroken. Ouch... da's minder goed. Beterschap gewenst. Om eerlijk te zijn vind ik dat je je het jezelf nogal moeilijk maakt met je (te) smalle stuurtje. Ik zou er niet mee kunnen rijden. Zal misschien een kwestie van gewente zijn :-)
Den jjag schreef: Misschien dat ik je volgende keer wel vang met men camera? :-)
Zoals ik eerder al zei, hoeft niet hoor. Ik maak er geen probleem uit maar ik zit er nu ook niet direct om te springen.
Ik zie trouwens net dat je mijn kameraad, die net achter me reed, wel even in beeld hebt. Op 9.00 . 1 seconde later zie je trouwens iets rood waaruit je kan afleiden dat er nog iemand voor reed. Ik dus :-D .
Jens92
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 05 dec 2010 11:36
Rijdt met: Merida matts tfs100 d

Re: 02.08.2020. TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door Jens92 »

Ik was jammer genoeg te laat op de hoogte :(. Niemand die het gpx bestand wil delen :)?
Plaats reactie