Toertochten enkel op gps

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: Toertochten enkel op gps

Bericht door Witte79 »

filiep72 schreef:Bedankt Peter. Ondertussen gezien dat Blandain nu wel doorgaat mits voorinschrijving .
Wanneer is dade?
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: Toertochten enkel op gps

Bericht door filiep72 »

Witte79 schreef:
filiep72 schreef:Bedankt Peter. Ondertussen gezien dat Blandain nu wel doorgaat mits voorinschrijving .
Wanneer is dade?
Tis nog ver wi. 23 augustus. Meer info volgt nog ;-)
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: Toertochten enkel op gps

Bericht door Witte79 »

Merci
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: Toertochten enkel op gps

Bericht door Den Bees »

_Knarf_ schreef:Die van zondag was een geurillaride van transactief. Dit is een organisatie die mountainbike vakanties organiseert naar Schotland, Zuid-Afrika, .... Een paar keer per jaar doen ze een evenementje in eigen land. Dat noemt dan Guerillaride om eens kennis te maken met hun organisatie en manier van werken.

Die ritten zijn altijd op GPS.

Normaal heb je halverweg de tocht bevoorrading. Nu moest je aan de start alles zelf meenemen. Ik begrijp zo heel goed het verschil wel niet of je dat nu aan de start neemt of halfweg...
Dat was ongeveer het enige verschil met hun normale tochten.

Meer info : https://www.transactief.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Was wel een tof parcours. Maar zo op GPS singletracks volgen is toch niet gemakkelijk en anders dan een toertocht. Is meer wat 'cruisen' en zoeken.


Eén TT wat ik weet dat hun GPX beschikbaar hebben gesteld is Kortrijk Dutsel. Hun GPX-en kan je vinden op: https://www.dropbox.com/sh/nc3n7545euau ... PQZVa?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Persoonlijk één van mijn favoriete tochten van het jaar. Maand of 2 terug dan maar op GPS gereden. Was wel grappig dat we ons op dorpsplein gereed stonden te maken en er toevallig ene van de organisatie voorbij kwam. En toen we rond waren kwam die weer toevallig voorbij :)


Gisteren Kortijk dutsel gereden , het was de moeite

En dan inderdaad die TT van Poperinge. Maar dat is de andere kant van het land voor mij.
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: Toertochten enkel op gps

Bericht door Luhmann »

Gisteren ook Kortrijk-Dutsel gedaan. Was de eerste keer langs die kant van Leuven maar zeker de moeite om van uit West-Vlaanderen voor af te komen. Afzien naar boven en smilen naar beneden. En blij zijn voor een strookje asfalt om toch even bij te komen. Als deze terug op de agenda komt ga ik er proberen bij te zijn!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: Toertochten enkel op gps

Bericht door Den Bees »

Luhmann schreef:Gisteren ook Kortrijk-Dutsel gedaan. Was de eerste keer langs die kant van Leuven maar zeker de moeite om van uit West-Vlaanderen voor af te komen. Afzien naar boven en smilen naar beneden. En blij zijn voor een strookje asfalt om toch even bij te komen. Als deze terug op de agenda komt ga ik er proberen bij te zijn!
Je mag met ons zaterdag mee voor de RE-ride vtt wijgmaal 2019 , dat is ongeveer dezelfde trend als die van kortrijk dutsel
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: Toertochten enkel op gps

Bericht door Headshot »

_Knarf_ schreef:Die in Genk kon iedereen wel aan hoor. Ik had ook 3 beginners bij. Waarvan 2 nog nooit een TT hadden gereden. Ze hadden hun goed geamuseerd.

En ieder rijdt zijn eigen tempo.
Heb je mss de gpx? Gr
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: Toertochten enkel op gps

Bericht door Witte79 »

West Vlaanderen mooiste smijt hun tochten ook gratis op internet.
Zowel bane als mtb.

http://westvlaanderensmooiste.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: Toertochten enkel op gps

Bericht door Erik.B »

Headshot schreef:
_Knarf_ schreef:Die in Genk kon iedereen wel aan hoor. Ik had ook 3 beginners bij. Waarvan 2 nog nooit een TT hadden gereden. Ze hadden hun goed geamuseerd.

En ieder rijdt zijn eigen tempo.
Heb je mss de gpx? Gr
E-mail
Plaats reactie