Gezocht : GPX tracks kinderafstanden TT's

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Gezocht : GPX tracks kinderafstanden TT's

Bericht door madskatingcow »

Hallo,

ik ben op zoek naar GPX tracks van de kinderafstanden van toertochten regio Vlaams-Brabant / Limburg.

De Bloso routes stellen meestal niet veel voor, bijvoorbeeld de rode Bloso mtb van Dessel is grotendeels... verhard. Alle mooie singeltracks worden gepasseerd terwijl ze dit het leukste vinden. Dessel, Pelt, Lummen, etc. Wie helpt? O:)

Die van de toertocht van Kortrijk-Dutsel was trouwens prima.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
jol
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 24 okt 2007 17:45
Rijdt met: Canyon Lux, Trek superfly 9.8xt

Re: Gezocht : GPX tracks kinderafstanden TT's

Bericht door jol »

Hoi
Stuur uw mailadres via pm en ik zal vanalles van lummen, schaffen, deurne, paal, heusden sturen
Grt
Jol
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Gezocht : GPX tracks kinderafstanden TT's

Bericht door madskatingcow »

Heb je zaterdag een bericht gestuurd :drunk:
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: Gezocht : GPX tracks kinderafstanden TT's

Bericht door Speedy G. »

madskatingcow schreef:Hallo,

ik ben op zoek naar GPX tracks van de kinderafstanden van toertochten regio Vlaams-Brabant / Limburg.

De Bloso routes stellen meestal niet veel voor, bijvoorbeeld de rode Bloso mtb van Dessel is grotendeels... verhard. Alle mooie singeltracks worden gepasseerd terwijl ze dit het leukste vinden. Dessel, Pelt, Lummen, etc. Wie helpt? O:)

Die van de toertocht van Kortrijk-Dutsel was trouwens prima.

Alvast bedankt!
Ik stuurde altijd een mail naar de organisatie om een gpx track te verkrijgen van de kortere afstanden en maakte dan zelf een kidstoer als ze er geen hadden.
Ook voor de organisaties die er wel eentje hadden, deed ik het zo omdat de kidstoeren in veel gevallen nogal rechttoe - rechtaan zijn.

In de meeste gevallen waren ze effectief wel zo vriendelijk om dit door te sturen op voorwaarde dat je ze natuurlijk niet achteraf gaat narijden.
Plaats reactie