CORONA - MAATREGELEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Donkey@base.be »

Het onderwerp lijkt me evident om op te nemen. Niemand zit er op te wachten maar het kan niet anders dan dat we maatregelen mogen verwachten om de corona-epidemie te beperken. Misschien laat men het nog over aan de burgemeesters maar ik denk dat een algemene maatregel niet lang meer uitblijft. Vooral inschrijvingen in bvb kantines kan wel eens gezien worden als een "gevaarlijk" iets mbt besmettingen. Iemand een reactie ?
Mountainbike.be
Forum beheerder
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 07 jul 2014 18:52

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Mountainbike.be »

Goede post van Donkey!
Plaats hier u meldingen omtrent COVID-19
Heb je weet van maatregelen op een VTT of wedstrijd, laat het dan hier weten.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door _Knarf_ »

Oud Heverlee 15 maart is afgelast.
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Luhmann »

_Knarf_ schreef:Oud Heverlee 15 maart is afgelast.
werd op 23/2 op hun website aangekondigd, geen verband met recente gebeurtenissen dus

https://www.svk-oh.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door _Knarf_ »

Luhmann schreef:
_Knarf_ schreef:Oud Heverlee 15 maart is afgelast.
werd op 23/2 op hun website aangekondigd, geen verband met recente gebeurtenissen dus

https://www.svk-oh.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat wou ik eigenlijk erbij vermelden dat ik niet zeker was of dit met corona te maken had.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Den Bees »

Donkey@base.be schreef:Het onderwerp lijkt me evident om op te nemen. Niemand zit er op te wachten maar het kan niet anders dan dat we maatregelen mogen verwachten om de corona-epidemie te beperken. Misschien laat men het nog over aan de burgemeesters maar ik denk dat een algemene maatregel niet lang meer uitblijft. Vooral inschrijvingen in bvb kantines kan wel eens gezien worden als een "gevaarlijk" iets mbt besmettingen. Iemand een reactie ?
Als de inschrijvingen al een probleem zouden vormen dan moeten we ook niet meer staan aanschuiven aan de kassa in het warenhuis
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Donkey@base.be »

Den Bees : het verschil is wel dat we er niet buiten kunnen om inkopen te doen. Daartegenover is een inschrijving van een toertocht , met soms 100 wachtenden tegelijk, veel minder noodzakelijk. Nog eens ik ben er niet op uit om geen toertocht te rijden, integendeel ! Er worden momenteel langs alle kanten sporthallen gesloten. Meestal zijn er slechts een beperkt aantal mensen tegelijk in de sporthal aanwezig . Veel minder dan 100.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door _Knarf_ »

Er wordt ook aangeraden om niet te eten/drinken aan bevoorrading maar eigen dingen mee te nemen.
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door De Wreter »

De tochten op zichzelf vormen geen probleem, wel het inschrijven, bevoorrading, toiletbezoek en de degustaties achteraf. OM te zwijgen van het snot van een mededeelnemer dat zo je gezicht inwaait.... =;
Laatst gewijzigd door De Wreter op do 12 mar 2020 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door kenny »

Niet in België maar wel veel Belgen die elk jaar deelnemen. De Cassel trophy is afgelast/verplaatst naar 6 september als rechtstreeks gevolg van de corona
Plaats reactie