CORONA - MAATREGELEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Den Bees »

Mister No Chaïn schreef:
[DHB]KweNi schreef:
BertG schreef:Crembo probeert zijn perimeter van 15km voor buitensport er toch door te drukken blijkbaar, zullen zien...
15 km is nog redelijk OK.
Dan heb je een oppervlake van meer dan 700km² in een cirkel met een omtrek van 94km. (Als mijn berekeningen kloppen :-D)
Mag ik dan door de mensen hun tuin fietsen zolang ik op 1,5m afstand blijf?
Ja , behalve als het zwembad open ligt , wat zondag wel eens het geval zou kunnen zijn
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door TaurineR »

BertG schreef:Crembo probeert zijn perimeter van 15km voor buitensport er toch door te drukken blijkbaar, zullen zien...
15km is zeker NIET redelijk ok.
Geef maar 1 wetenschappelijk verantwoorde reden om dit te staven. (waarbij we uiteraard rekening houden met onderlinge afstand etc...)
Het is een PUUR POLITIEK SPELLETJE van een politieker om er wat prestige uit te plukken.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Den Bees »

TaurineR schreef:
BertG schreef:Crembo probeert zijn perimeter van 15km voor buitensport er toch door te drukken blijkbaar, zullen zien...
15km is zeker NIET redelijk ok.
Geef maar 1 wetenschappelijk verantwoorde reden om dit te verantwoorden.
Het is een PUUR POLITIEK SPELLETJE van een politieker om er wat prestige uit te plukken.
Het mag wat meer zijn dat wel , ik heb in de week een tourtje van 75 km gedaan en niet verder dan 14 km van mijn deur
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Jemp »

Crembo beetje op zijn tenen getrapt omdat hij vorige keer teruggefloten werd.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door BertG »

Hoeveel kilometer maakt in principe nog niet veel uit, probeer zoiets maar eens te handhaven. Kunnen de flikken iedereen gaan tegenhouden van wie ze vermoeden dat die wel eens ver van huis zou kunnen zijn en dan rekenen maar om te bepalen hoe ver ze effectief van huis zijn? Komen ze zelf onnodig ook nog eens in contact met mensen. Iedereen met een gps op stap om precies te weten hoe ver ze van huis zijn? ...enzovoort enzovoort. Ik overdrijf wel wat maar toch, redelijk absurd allemaal.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door RigolleM »

Jemp schreef:Crembo beetje op zijn tenen getrapt omdat hij vorige keer teruggefloten werd.
En zal opnieuw teruggefloten worden... praktisch niet haalbaar en zoals hierboven al aangehaald geen wetenschappelijke voedingsbodem.
Mountainbike.be
Forum beheerder
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 07 jul 2014 18:52

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Mountainbike.be »

Ondertussen ook geen VTT's meer in mei 2020. Cycling Vlaanderen en FCWB annuleren elke organisatie onder hun vlag. VWB en andere federaties wachten beslissing van crisiscel af:
https://www.mountainbike.be/nieuws/deta ... mse-truien
fishie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 23:46
Rijdt met: Cube Ltd SL 29

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door fishie »

BertG schreef:Crembo probeert zijn perimeter van 15km voor buitensport er toch door te drukken blijkbaar, zullen zien...
Wat is uw bron. Ik keek zo juist naar het "één" nieuws en heb daaromtrent niets mogen vernemen;
Of heb ik dan toch weer een deel gemist :-k #-o ?
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door BertG »

fishie schreef:
BertG schreef:Crembo probeert zijn perimeter van 15km voor buitensport er toch door te drukken blijkbaar, zullen zien...
Wat is uw bron. Ik keek zo juist naar het "één" nieuws en heb daaromtrent niets mogen vernemen;
Of heb ik dan toch weer een deel gemist :-k #-o ?

Van een ander forum, met link naar Newsmonkey, ging over de 'Task force GPI'. Maar voor alle duidelijkheid, is een gerucht, is bijlange zo ver nog niet en zal er waarschijnlijk/hopelijk niet van komen.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door RigolleM »

BertG schreef:Van een ander forum, met link naar Newsmonkey, ging over de 'Task force GPI'. Maar voor alle duidelijkheid, is een gerucht, is bijlange zo ver nog niet en zal er waarschijnlijk/hopelijk niet van komen.
https://newsmonkey.be/omzendbrief-de-crem-politie/" onclick="window.open(this.href);return false;

Is dus oud nieuws ](*,)

Vandaag zijn het niet de politici die het voor het zeggen hebben, en al zeker Crembo niet...
Plaats reactie