23.02.2020 - Koksijde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

23.02.2020 - Koksijde

Bericht door sofeurken »

alhier toegekomen werd mij gezegd dat de tocht afgelast was .ik had wel 1u15 in de auto gezeten en besloot hem toch maar te rijden .alles viel goed mee.fiets was zelfs niets vuil.enkel het stuk wind op in de panne langs de dijk werd je gezandstraald haha.geen bevoorr ook dus en zo dus was 50km genoeg.mooi parcour
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: 23/02/20 koksijde

Bericht door kenny »

Een moedige maar moeilijke beslissing van de organisatie. Zelf gestart rond 10u30. Toprit gereden en ondanks dat het nog maar 2 weken geleden was dat ik de duinen rond Koksijde in dook wisten ze me weer te verassen met nieuwe stukken. Bedankt Koksijde voor de Toprit en hopelijk met de volgende organisaties meer geluk met het weer.
KrulControl
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 24 feb 2019 21:47

Re: 23/02/20 koksijde

Bericht door KrulControl »

ging net mijn fiets op de auto zetten, toen ik het bericht op facebook zag.

Moedige beslissing.
berdunnor
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: do 25 nov 2010 20:00
Rijdt met: Cube Ltd Comp

Re: 23/02/20 koksijde

Bericht door berdunnor »

Enige juiste beslissing ook aan de ravage in het Calmeynbos te zien. Dat risico kan je als organisatie niet nemen.
Zelf ook gereden, inclusief strandpassage. Traagste 2 km ooit :-)...
Het parcours is van het beste wat aan de kust te vinden is, inclusief militair domein en leuke privé passages. En door het stormweer nergens file :-)
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Re: 23/02/20 koksijde

Bericht door polletje »

berdunnor schreef:Enige juiste beslissing ook aan de ravage in het Calmeynbos te zien. Dat risico kan je als organisatie niet nemen.
Zelf ook gereden, inclusief strandpassage. Traagste 2 km ooit :-)...
Het parcours is van het beste wat aan de kust te vinden is, inclusief militair domein en leuke privé passages. En door het stormweer nergens file :-)
Ravage in Calmeynbos is grotendeels te danken aan de kleine windhoos van eind september.

Wees welkom op de Keunetocht op Pinkstermaandag 1 juni. Gelijkaardig parcours & militair parcours en nog wat extra's. tevens ook alles in het groen en in korte broek :-)
http://www.dunekeuntjes.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie