15.02.2020 - Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
bossi
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: do 04 aug 2011 19:49
Rijdt met: specialized epic

15.02.2020 - Dikkebus

Bericht door bossi »

Is het nog te doen na de vele regen van de laatste week of wordt het baggeren .
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 551
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 15.02.2020 - Dikkebus

Bericht door Jumping Jack »

Dat zou ik ook graag weten, al vrees ik er een beetje voor...
johanvdb
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 13 okt 2018 14:54

Re: 15.02.2020 - Dikkebus

Bericht door johanvdb »

op hun facebook (https://www.facebook.com/profile.php?id=100011408295286" onclick="window.open(this.href);return false;) staat er
"Het parcours werd getest en goedbevonden. Morgen vanaf 8u00, allen welkom in Dikkebus !"

hopelijk een beetje te doen dus
Gebruikersavatar
max003
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 06 apr 2004 09:51

Re: 15.02.2020 - Dikkebus

Bericht door max003 »

Kheb er ook mijn twijfels over. Vooral op de grote toer tss kemmelberg en Nieuwkerke kan het erg modderig zijn. Enfin, ik start voor de grote toer en moest het te erg zijn ken ik de streek genoeg om de ergste stukken te vermijden.
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

Re: 15.02.2020 - Dikkebus

Bericht door TomP »

Voor de late beslissers, parcours van 43km gedaan en perfect berijdbaar. Geen baggertoestanden en vaak zelfs verrassend harde ondergrond.

Bedankt aan de organisatie, was weer dik in orde
Biker123
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: za 30 apr 2016 16:51

Re: 15.02.2020 - Dikkebus

Bericht door Biker123 »

Net terug van de 73.
Rond 8 uur vertrokken (na een dik uur bollen met de auto), en toen bijna geen volk gezien aan de start. Na de lussen te doen, toch (iets) meer volk tegen gekomen.
Zeer mooie tocht, met veel afwisseling. Af en toe een kort baggerstrookje, maar nooit overdreven. Ook wat langere stukken asfalt, maar door de wind konden dit ook 'stoemp'stukken worden. Bepijling zeer goed, nooit getwijfeld en ook de afsluitstand ging vlot.

1 minpuntje: 2 bevoorradingen is niet overdreven op 73 km, maar dat kan er nog mee door. Echter na 20 en 36 km al bevoorrading is echt wel te snel, als je daarna nog eens diezelfde afstand moet rijden zonder bevoorrading.
dimitri1990
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 01 nov 2016 11:56

Re: 15.02.2020 - Dikkebus

Bericht door dimitri1990 »

Biker123 schreef:Net terug van de 73.
Rond 8 uur vertrokken (na een dik uur bollen met de auto), en toen bijna geen volk gezien aan de start. Na de lussen te doen, toch (iets) meer volk tegen gekomen.
Zeer mooie tocht, met veel afwisseling. Af en toe een kort baggerstrookje, maar nooit overdreven. Ook wat langere stukken asfalt, maar door de wind konden dit ook 'stoemp'stukken worden. Bepijling zeer goed, nooit getwijfeld en ook de afsluitstand ging vlot.

1 minpuntje: 2 bevoorradingen is niet overdreven op 73 km, maar dat kan er nog mee door. Echter na 20 en 36 km al bevoorrading is echt wel te snel, als je daarna nog eens diezelfde afstand moet rijden zonder bevoorrading.
ik had op hun site gezien dat er slechts 2 bevoorradingen waren, dus had mij erop al voorzien :-?
Biker123
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: za 30 apr 2016 16:51

Re: 15.02.2020 - Dikkebus

Bericht door Biker123 »

dimitri1990 schreef:
Biker123 schreef:Net terug van de 73.
Rond 8 uur vertrokken (na een dik uur bollen met de auto), en toen bijna geen volk gezien aan de start. Na de lussen te doen, toch (iets) meer volk tegen gekomen.
Zeer mooie tocht, met veel afwisseling. Af en toe een kort baggerstrookje, maar nooit overdreven. Ook wat langere stukken asfalt, maar door de wind konden dit ook 'stoemp'stukken worden. Bepijling zeer goed, nooit getwijfeld en ook de afsluitstand ging vlot.

1 minpuntje: 2 bevoorradingen is niet overdreven op 73 km, maar dat kan er nog mee door. Echter na 20 en 36 km al bevoorrading is echt wel te snel, als je daarna nog eens diezelfde afstand moet rijden zonder bevoorrading.
ik had op hun site gezien dat er slechts 2 bevoorradingen waren, dus had mij erop al voorzien :-?
Op zich kan ik leven met 2 bevoorradingen, maar iets meer spreiding had gemogen :)
chrisDP
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 10 aug 2009 19:14
Rijdt met: Zannata Z29 XC, Musseeuw MF3

Re: 15.02.2020 - Dikkebus

Bericht door chrisDP »

leuke tocht, vertrokken rond 10u30 en heel weinig volk tegengekomen op de grote toer. Genoten van het prachtige landschap.
Maar ik sluit me aan bij de anderen : 2e bevoorrading wat later voorzien ofwel een 3e bevoorrading inlassen voor de grote toer.
Plaats reactie