26.01.2020 - Wechelderzande - 26e VTT MTB Club Liever Bergaf

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ghostkebel
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 12 aug 2008 11:43
Rijdt met: C'Dale F-SI Carbon 1 WWW.MTBFORZA.BE
Contacteer:

Re: 26.01.2020 - Wechelderzande - 26e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door Ghostkebel »

Ik heb me fantastisch geamuseerd. Het was een zalige speeltuin op en rond het vliegveld van Oostmalle.
Het was een beetje druk, maar dat kon de pret niet bederven. Met de banden op de juiste spanning, overal op en over gevlogen :-D .

Geen problemen gehad met da afpijling. Was voor mij OK.
Gebruikersavatar
trage rappe
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 12 okt 2014 13:07
Rijdt met: cannondale f29 carbon1 / lefty Scalpel carbon 3

Re: 26.01.2020 - Wechelderzande - 26e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door trage rappe »

=D> is en blijft een topper voor deze regio ,samen met die van Lichtaart volgende maand ,
wat ik wel zou mee geven aan de organisatie is een SNEL kassa !
wat in Vosselaar kan en in Pulderbos ,en wetende op voorhand dat er vele bikers op afkomen ,
toch het overwegen waard .
mij zie je uiteraard elk jaar terug :-D
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 26.01.2020 - Wechelderzande - 26e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door Donkey@base.be »

@spetser Ieder heeft recht om zijn mening te geven. Er is niks mis met je beoordeling van de tocht. Er zijn er meerdere die verkeerd zijn gereden, waaronder ikzelf (2x) . Ook het plezier dat je er persoonlijk aan beleefd hebt is begrijpbaar. Je eerlijke gedacht geven helpt soms meer dan maar wat mee lopen met de mening van anderen. Persoonlijk heb ik er wel veel plezier aan gehad. Ik weet wel , door contact met mensen van meerdere organisaties, dat een mtb-toertocht organiseren niet zo simpel is. Qua parcours ben je soms ook nogal gebonden aan wat er in je buurt toegelaten wordt. Daarom vind ik dat het parcours op het vliegveld een pluspunt is. In mijn herinnering heb ik er de afgelopen 15 jaar niet elk jaar kunnen rijden. Dat maakt het voor mij toch speciaal : het is niet altijd toegelaten om daar te rijden. Dat de ondergrond er zwaar is maakt ook, dat niet iedereen er zich goed op voelt. Als het er heel druk is kan ook nog eens een pretbederver zijn. Om kort te zijn : voor mij geen probleem maar begrip te over voor anderen.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 26.01.2020 - Wechelderzande - 26e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door koppigaard »

Wij hebben ons met drie flink geamuseerd. Gek toch, die afpijling. Mijn fietsmaat slaagt er wekelijks in om ergens net niet iemands keuken binnen te rijden. Gisteren was dat helemaal niet het geval. De pijlen konden voor hem niet beter gehangen zijn. Zo zie je maar, de ene biker is de andere niet. Ik kom hier telkens met plezier fietsen, nog nooit teleurgesteld.
Gebruikersavatar
Jef Dries
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 12 mar 2007 22:57
Rijdt met: Merida

Re: 26.01.2020 - Wechelderzande - 26e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door Jef Dries »

veel stukken die niet goed bollen, dat weten we van deze TT. Het moet ook niet elke week hard rijden zijn :-). Wij Power-Bikers hebben ons zeker goed geamuseerd. Vliegveld is leuk en gevarieerd genoeg. Pijlen was zeker oké, bevoorrading goed genoeg.

Inschrijving kan idd beter, zeker omdat toch geweten moest zijn dat er veel volk ging komen (weer / geen andere TT).
Navenant de inschrijvingen vond ik het meestal toch niet te druk en zat je zeker niet altijd in file te rijden. Dus de vele splitsingen doen er wel goed aan vermoedelijk.

Hoe zit dat nu voor de toekomst? Ik heb in krant gelezen een dikke maand geleden dat het vliegveld verkocht gaat worden aan gemeente / particulieren en dat het daardoor minder exclusief gaat worden??
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Re: 26.01.2020 - Wechelderzande - 26e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door jupke »

Ik ben niet helemaal mee met de commentaar hier. Ik heb me geweldig geamuseerd zondag, de stuk vliegveld is echt de max, die ene keer per jaar dat je daar mag komen kan je er maar beter ten volle van genieten.

Beetje druk dat wel maar liever zo dan alleen te rijden he. :)

Top georganiseerd alleszins, ik kan me inbeelden dat er veel uurtjes in gekropen zijn om al die privé stukken aan te vragen en te verkennen.

=D>
Plaats reactie