eindejaars vtt Zulte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
homy 22
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 21 dec 2012 14:53

eindejaars vtt Zulte

Bericht door homy 22 »

allereerst proficiat aan deze kleine groep mensen die zich inzetten voor het goede doel,
de tocht zelf 65km gedaan was een vlot vlak parcour 21,5avs en was nog de rapste niet,
verwacht hier niet het technische en hoogtemeeters,
maar in deze periode van tjaar kan er al eens enkele verzadigde natte gronden zich voordoen
hier werd rekening mee gehouden, de enkele baggerstukjes waren kort, ik was er zeer tevreden mee om een vtt
zo vlot te kunnen rijden in de winter die bestond uit goed bollende wegels in de streek van zulte, waregem, oeselgem
dentergem, wontergem, machelen...
bossi
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: do 04 aug 2011 19:49
Rijdt met: specialized epic

Re: eindejaars vtt Zulte

Bericht door bossi »

Voor mij was dit ook dik in orde;meer kunnen we niet verwachten in deze streek . Bepijling en 3 bevoorradingen waren goed !!
Tot de volgende !!
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: eindejaars vtt Zulte

Bericht door meester biek »

bossi schreef:Voor mij was dit ook dik in orde;meer kunnen we niet verwachten in deze streek . Bepijling en 3 bevoorradingen waren goed !!
Tot de volgende !!
Ook hier tevreden over de tocht.
Vorig jaar hier ook gereden, nu zelfs nog ietsje sneller. Afspuit was beter dan vorig jaar en dat vond ik toen het enige minpunt.
Was wel op een andere locatie, goed gekozen want er was wel heel veel volk. De goede doelen kunnen er maar wel bij varen.
Tot volgend jaar !
Stef1989
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 31 dec 2019 21:35

Re: eindejaars vtt Zulte

Bericht door Stef1989 »

Supertocht! Van het zo goed als moddervrije parcours gebruik gemaakt om eens goed door te rijden. Ik koos voor de 55 (werkelijk 53,1 km) en was na 2u03 (avs 25,8) terug binnen. Leuk om eens zo'n tocht te rijden na enkele modderweekends.
Pluim voor de organisatie. Goed nieuwe locatie. Tot volgend jaar!
Plaats reactie