05.01.2020 - Londerzeel - 22e Mtb Palmvelden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 05.01.2020 22é Mtb Palmvelden Londerzeel

Bericht door DDT-STAS »

Ook al heeft het parcour voor ons geen geheimen meer, ik moet toch zeggen dat we telkenmale
met een 'big smile' binnen komen :-D
Naar ons gevoel lag het parcour er vandaag zeer goed bij.
Bedankt mannen en vrouwen vd palmvelden voor de aangename voormiddag!

Ook zeer fijn te zien dat er een foto van jullie overleden collega op de bevoorrading was!
zeer mooi eerbetoon =D>
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 05.01.2020 22é Mtb Palmvelden Londerzeel

Bericht door dirty »

Parcours op verschillende plaatsen zeer vettig tot soms wel een beetje baggeren , de betere paden waren welkom onderweg .
The Muddevils en onze angels waren aanwezig met een 24 tal bikers .
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: 05.01.2020 22é Mtb Palmvelden Londerzeel

Bericht door Schoupabiker »

Wel het lag er inderdaad nog goed bij. Nooit moeten afstappen om door de bagger te geraken (groot verschil met de kilometer van de hel van Walem in de tocht van Duffel vorige week).
Hier en daar vettig en soms werd er precies aan mijn zadel getrokken, maar het was top.

Het vat was wel af als ik binnenreed - niet het mijne maar dat van de traktor voor het afspuiten. De overgebleven leidingen hadden ni veel druk meer over :-)!
Maar met wat geduld en wat gewrijf is dat ook ok.

Bedankt!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 05.01.2020 22é Mtb Palmvelden Londerzeel

Bericht door patje2 »

Mooie tocht met de kanten man meuzegem Rossem enkele serieuze bagger stroken voor de rest best te doen met enkele lussen extra is de eerste rit met meer dan 100km voor 2020 geschiedenis tot de volgende tocht
pattap
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di 18 mei 2010 08:07
Rijdt met: tomson

Re: 05.01.2020 22é Mtb Palmvelden Londerzeel

Bericht door pattap »

Laat vertrokken op de meeste plaatsen goed te doen op enkele stroken na in de buurt van Rossem;
Op een vettige strook ongeveer 10 km voor het eind een schuiver gemaakt terug recht geholpen door enkele bikers
diagnose 3 gekneusde ribben. Ik hoop volgend weekend terug ergens te kunnen rijden
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 05.01.2020 22é Mtb Palmvelden Londerzeel

Bericht door DDT-STAS »

pattap schreef:Laat vertrokken op de meeste plaatsen goed te doen op enkele stroken na in de buurt van Rossem;
Op een vettige strook ongeveer 10 km voor het eind een schuiver gemaakt terug recht geholpen door enkele bikers
diagnose 3 gekneusde ribben. Ik hoop volgend weekend terug ergens te kunnen rijden
hé pattap; zondag zal Toon Aerts ook rijden met 2 gebroken en 2 gekneusde ribben :wink:
dan zal het bij jou ook wel lukken zekers :lol: :lol:
DeVliegendeSpaak
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 02 nov 2019 21:14

Re: 05.01.2020 22é Mtb Palmvelden Londerzeel

Bericht door DeVliegendeSpaak »

De Vliegende Spaak uit Baardegem was aanwezig en zag dat het goed was! Parcours heeft in het verleden zeker al vettiger gelegen. Heuvelgedeelte Ossel/Meise is gekend maar blijft zeker mooi.
Bosje aan Kleistraat, tussen Merchtem en Wolvertem heeft zijn naam niet gestolen. Prima bepijling en goede bevoorrading.
Plaats reactie