22.12.2019 - Asse - Asbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

22.12.2019 - Asse - Asbikers

Bericht door DDT-STAS »

De laatste jaren hier telkens ad start gestaan...zal nu ook weer het geval zijn..
Al telkens zwaar afgezien(vettige ondergrond) :-& :-& maar ook telkens moe & voldaan :-D

Topic 2018 : viewtopic.php?t=148090" onclick="window.open(this.href);return false;
Topic 2017 : viewtopic.php?f=2&t=144774" onclick="window.open(this.href);return false;
Topic 2016 : viewtopic.php?t=138366" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 22.12.2019 Asse Asbikers

Bericht door Den Bees »

Ik ga deze voor de eerste maal rijden , zal wel in de lijn liggen van Opwijk , en het zou wel eens terug kunnen vettig zijn , maar hoe vettiger hoe prettiger
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 22.12.2019 Asse Asbikers

Bericht door DDT-STAS »

Vertrokken om 8u20 en 11u15u (total loss) binnen gereden...en GEEN druppel regen gehad :-D :-D
Het parcour was wel de moeite..de regen van de voorbije dagen had goed zijn best gedaan.
Zolang dit niet elke week is, hebben we er geen probleem mee :wink:
We hebben ons goed geamuseerd, bedankt a d organisatie.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 22.12.2019 Asse Asbikers

Bericht door Den Bees »

DDT-STAS schreef:Vertrokken om 8u20 en 11u15u (total loss) binnen gereden...en GEEN druppel regen gehad :-D :-D
Het parcour was wel de moeite..de regen van de voorbije dagen had goed zijn best gedaan.
Zolang dit niet elke week is, hebben we er geen probleem mee :wink:
We hebben ons goed geamuseerd, bedankt a d organisatie.
Ik ben vertrokken om 08:24.
Thuis vertrokken met de gietende regen maar bij de start viel er geen druppel meer , spijtig voor de organisatie wat alles valt of staat met het weer , als deze tocht droog moest liggen is het nog meer genieten , nu was het echt ploeteren maar niet tegenstaande dit alles heb ik me toch geamuseerd ,bevoorrading was er meer dan voldoende , ik denk dat ze veel overschot gaan hebben :-? de afspuitstand was super en voor het douchen was het water warm genoeg , zeker na het harde labeur .
Tot volgend jaar en hopelijk met wat droger weer =D> =D>
DeVliegendeSpaak
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 02 nov 2019 21:14

Re: 22.12.2019 Asse Asbikers

Bericht door DeVliegendeSpaak »

De Vliegende Spaak uit Baardegem was aanwezig en zag dat het goed (vettig) was. Mooi parcours, bevoorrading ok, afspuitstand zeer goed (vind je niet vaak).
Het weer heb je niet in de hand. Bravo!
Gebruikersavatar
blade
Mountainbiker
Berichten: 566
Lid geworden op: zo 04 nov 2007 18:58
Rijdt met: Dendermonde

Re: 22.12.2019 Asse Asbikers

Bericht door blade »

Voor mij dik in orde en vooral wie kwam ik tegen bij de inschrijving Greg van Avermaet jaja al 2j na elkaar kom ik hem tegen, spijtig dat ik met Greg niet naar Dendermonde mee kon rijden
poebe
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: wo 22 okt 2014 12:26
Rijdt met: Lapierre Zesty 429 2014 Orbea Rallon 2020

Re: 22.12.2019 Asse Asbikers

Bericht door poebe »

DDT-STAS schreef:Vertrokken om 8u20 en 11u15u (total loss) binnen gereden...en GEEN druppel regen gehad :-D :-D
Het parcour was wel de moeite..de regen van de voorbije dagen had goed zijn best gedaan.
Zolang dit niet elke week is, hebben we er geen probleem mee :wink:
We hebben ons goed geamuseerd, bedankt a d organisatie.
Ongeveer idem, 54 leuke km's, mochten wel twee ravitos geweest zijn ipv 1, anders enkel lof! (Y)
Plaats reactie