31.12.2019 - Retie - MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: MTB Tocht 31/12 Retie

Bericht door petruske »

opgepast e bulls 69 dage mij ziet e want ik rij nog altijd even traag zenne mischien tot straks
groetjes petruske
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: MTB Tocht 31/12 Retie

Bericht door Bulls69 »

petruske schreef:opgepast e bulls 69 dage mij ziet e want ik rij nog altijd even traag zenne mischien tot straks
groetjes petruske
Ik wist da ga traag ree ma ge stond zelfs gewoon stil :lol: :lol: :lol:
Was nog eens goed u tegen te komen, heb mij alvast goed geamuseerd en hiermee is de laatste van 2019 gereden =D>
yamascotty
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 26 sep 2017 19:05

Re: MTB Tocht 31/12 Retie

Bericht door yamascotty »

ik heb me goe geamuseerd was een top tochtje
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: MTB Tocht 31/12 Retie

Bericht door petruske »

was inderdaad een toffe tocht maar wel veel volk en vandaar ook soms file ,file ,gezat percies soms op de antwerpse ring,maar niet temin volgend jaar terug van de partij
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 779
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: MTB Tocht 31/12 Retie

Bericht door Den Bees »

petruske schreef:was inderdaad een toffe tocht maar wel veel volk en vandaar ook soms file ,file ,gezat percies soms op de antwerpse ring,maar niet temin volgend jaar terug van de partij
En dat zag men goed aan de bevoorrading , volgens mij hadden ze zo veel volk niet verwacht , ben wel benieuwd naar de curryworst achteraf , die was tot de voorraad strekt ,
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: MTB Tocht 31/12 Retie

Bericht door petruske »

ik hoorde op den apres dat er meer dan 2000 bikers waren ingeschreven ,dus dan kank mij wel voorstellen dat ze niet genoeg hadden alhoewel toen wij der waren was er nog genoeg op de bevoorrading,als ook curry worsten hadden we ook nog zo rond 12 uur in de kantine
turbo D
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 13 jun 2011 22:47
Rijdt met: emrin

Re: MTB Tocht 31/12 Retie

Bericht door turbo D »

Bedankt aan de meer dan 1700 deelnemers aan onze tocht.
Veel lovende reacties gehad.
Maar spijtig genoeg ook enkele ongevallen door onsportief gedrag van mede mountainbikers.
De tocht is geen wedstrijd en iedereen komt hier om het jaar op een plezante en sportieve manier af te sluiten. Iedereen wil na de rit nog iets komen drinken ipv zijn oudejaar in het ziekenhuis te moeten doorbrengen.
Laten we er in 2020 een voornemen van maken dat we iedereen die op pad is respecteren.

Nog een vellig en sportief 2020.

tot 31/12/2020.
Plaats reactie