15.12.2019 - Sint-Job-in-'t-Goor - SAS4 toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Djob
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 16 jan 2011 14:52
Rijdt met: Cube LTD

Re: 15.12.2019 Sint Job in 't goor SAS4 toertocht

Bericht door Djob »

Afbeelding
Gebruikersavatar
TLa
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: za 05 dec 2015 20:23
Rijdt met: Scott Metrix (->Scott Addict gravel)

Re: 15.12.2019 Sint Job in 't goor SAS4 toertocht

Bericht door TLa »

Djob schreef:Afbeelding
Het was weer erg leuk in Sint-Job.
Deze Grandcanyon was echter zeker niet nodig, ik heb hem dan ook links laten liggen. Op andere plekken was het al genoeg zwemmen en ik kan niet goed genoeg springen om hier in 1 keer over te geraken (wie wel)

Bedankt en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 15.12.2019 Sint Job in 't goor SAS4 toertocht

Bericht door DDT-STAS »

Eerst nen dikke 'merci' aan de pechdienst om mij na 32km (materiaalpech) terug naar de start
te voeren =D> =D> =D>
Toch dik genoten van de eerste 32km...mijne bikemaat heeft de volledige TT gereden en was zeer tevree
Tot de volgende!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 15.12.2019 Sint Job in 't goor SAS4 toertocht

Bericht door DDT-STAS »

DDT-STAS schreef:Eerst nen dikke 'merci' aan de pechdienst om mij na 32km (materiaalpech) terug naar de start
te voeren =D> =D> =D>
Toch dik genoten van de eerste 32km...mijne bikemaat heeft de volledige TT gereden en was zeer tevree
Tot de volgende!
Toch ook 2 minpuntjes..
Afspuitstand: hier moest je écht wel veel geduld hebben..
Douches: een smerige boel voor het omkleden...een aftrekker zou al een hele hulp geweest zijn..
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 15.12.2019 Sint Job in 't goor SAS4 toertocht

Bericht door Den Bees »

DDT-STAS schreef:
DDT-STAS schreef:Eerst nen dikke 'merci' aan de pechdienst om mij na 32km (materiaalpech) terug naar de start
te voeren =D> =D> =D>
Toch dik genoten van de eerste 32km...mijne bikemaat heeft de volledige TT gereden en was zeer tevree
Tot de volgende!
Toch ook 2 minpuntjes..
Afspuitstand: hier moest je écht wel veel geduld hebben..
Douches: een smerige boel voor het omkleden...een aftrekker zou al een hele hulp geweest zijn..
Afspuitstand heb ik links laten liggen te veel volk en hoge druk ben ik geen fan van , met zo'n pakje volk mag je wel wat meer voorzien om te douchen , amper 4 douchecellen , ben dan maar naar huis gereden , voor de rest was het een mooi parkoer
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: 15.12.2019 Sint Job in 't goor SAS4 toertocht

Bericht door Superfan »

Den Bees schreef: Afspuitstand heb ik links laten liggen te veel volk en hoge druk ben ik geen fan van , met zo'n pakje volk mag je wel wat meer voorzien om te douchen , amper 4 douchecellen , ben dan maar naar huis gereden , voor de rest was het een mooi parkoer
En op die manier is het voor u ook nooit niet goed hé, je hebt nu douches en der is weer iets mis mee, meneer moet nu te lang wachten :-({|= :-({|= :-({|= .... man, man, man, misschien moet je zelf ne keer iets organiseren... altijd de inzet van iemand anders afbreken is het gemakkelijkst :evil: :evil: [-X [-X
Gebruikersavatar
KWBiker
Mountainbiker
Berichten: 461
Lid geworden op: di 20 sep 2005 12:11
Rijdt met: Orbea Alma 29 / Lynskey M230

Re: 15.12.2019 Sint Job in 't goor SAS4 toertocht

Bericht door KWBiker »

Ach ja, elke organisatie heeft zo z'n leerpuntjes. Het is natuurlijk zo dat met die vettigheid er meer mensen douchen en er ook langer onderstaan.

Ik vond dit parcours niet mooi, maar fantastisch mooi. En met de vettigheid was het lekker technisch. Heen en terug een mooie 68 km, moe en voldaan.
Gebruikersavatar
Joekke26
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 26 jul 2006 20:53

Re: 15.12.2019 Sint Job in 't goor SAS4 toertocht

Bericht door Joekke26 »

Vandaag (15/12/2019) de 7e Veldtoertocht WTC SAS 4 gereden.

Eerste keer dat ik naar hier kwam, maar voor mij is dit een blijver, … en ik was zeer aangenaam verrast. OK door de hevige regenval wist je dat het er niet superdroog ging bij liggen, maar het parcours was toch nog goed berijdbaar, hier en daar wat moeilijker, maar dat maakt het des te leuker. 

Op de weinige plaatsen waar je dan toch eens op de openbare weg kwam, stonden er seingevers. De bevoorrading was ok, en de afspuitstand super (ook al viel de stroom en het water opeens weg toen ik stond aan te schuiven  ) maar vooral het parcours vond ik super. 

Ik kom zeker terug.
Joekke
Plaats reactie