14&15.12.2019 [WVL] - Koekelare - Dwars doorheen het Houtland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 14 en 15 .12.2019 KOEKELARE Dwars doorheen het Houtland

Bericht door Gino_mtb »

Vandaag ook deze rit gereden. Binnengebold met 58 km
Was idd de moeite, sommige stroken lagen er zwaar bij, plummebosje gebist, is leuk bosje.
Bepijling top, bevoorrading ok. Heb me gejeund !
grtz
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 14 en 15 .12.2019 KOEKELARE Dwars doorheen het Houtland

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Ik ga hier gewoon kort zijn en eerlijk. Omgekeerd parcours deze keer top, hier en daar idd. glijden in het eerste stuk technisch, top. Laatste strook voor de Mokker en bevoorrading 40cm int water, echt niet nodig. Moere enkel stuk op de dijk dit jaar zelfs voor toppers niet te fietsen dus zeker ook niet nodig. Kasteel zat er jammer genoeg niet in.
Rest vant parcours idd. pittig, goed, winderig maar dat hebben de organisatoren niet in de hand. Bevoorradingen ok. Enkel schrap wat de tweede dag niet meer te fietsen is.

Mvg Jürgen
De Koareltjes
Nikos
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 28 dec 2013 20:09
Rijdt met: Cube Reaction GTC 29er

Re: 14 en 15 .12.2019 KOEKELARE Dwars doorheen het Houtland

Bericht door Nikos »

Zaterdag gestart om 13u15. Parcours was best vettig maar verrassend berijdbaar !! Regen , wind, hagel , windstoten..er was een stukje wind op kop ](*,) en hagel tegelijk... in open veld, reed nog 13km/u ...niet normaal....dan terug wat zon ! Bepijling ( roze ) was uitstekend !! Bevoorradingen waren ok. Ook enkele leuke bosjes doorkruist ! 54,5 km op de teller. Een ritje om niet vlug te vergeten maar ondanks de barre weersomstandigheden SUPER geamuseerd ! :-D Aan de organisatie : Doe zo voort ! =D> =D>
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 14 en 15 .12.2019 KOEKELARE Dwars doorheen het Houtland

Bericht door plummecrosser »

met een opkomst over de 2 dagen van 1100 deelnemers zijn we zeer tevreden , merci daarvoor al had ik liever er een 4 tal minder gehad, die 4 annozelaars die de boerenzoon bedreigden met op zijn gezicht te slaag , allee merci alweer een stuk prive minder.
Toch bedankt voor jullie reacties en de opbouwende kritiek , Plummebos kan inderdaad opgedeeld worden in een stuk voor de zaterdag en een stuk voor de zondag en die strook voor de eerste bev moest er inderdaad uitgehaald worden gemerkt toen ik er zondagnamiddag moest doorrijden om af te pijlen.
Foto's zullen te zien zijn op de FB pagina van WTC 't Houtland , moest er iemand zijn die zijn foto liever verwijderd ziet laat maar weten.
Deze zomer zullen de jonge gasten van de Plummestampers het organiseren van een tocht van Koekelare proberen overnemen maar nog steeds onder toezicht van WTC 't Houtland, hopelijk zien we jullie dan terug op 27 en 28 juni
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: 14 en 15 .12.2019 KOEKELARE Dwars doorheen het Houtland

Bericht door Superfan »

plummecrosser schreef:met een opkomst over de 2 dagen van 1100 deelnemers zijn we zeer tevreden , merci daarvoor al had ik liever er een 4 tal minder gehad, die 4 annozelaars die de boerenzoon bedreigden met op zijn gezicht te slaag , allee merci alweer een stuk prive minder.
Niet te geloven he, dan is men verwonderd dat er privé stukken verdwijnen... :evil: :evil: :evil:
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 14 en 15 .12.2019 KOEKELARE Dwars doorheen het Houtland

Bericht door mrdepo »

plummecrosser schreef:met een opkomst over de 2 dagen van 1100 deelnemers zijn we zeer tevreden , merci daarvoor al had ik liever er een 4 tal minder gehad, die 4 annozelaars die de boerenzoon bedreigden met op zijn gezicht te slaag , allee merci alweer een stuk prive minder.
Toch bedankt voor jullie reacties en de opbouwende kritiek , Plummebos kan inderdaad opgedeeld worden in een stuk voor de zaterdag en een stuk voor de zondag en die strook voor de eerste bev moest er inderdaad uitgehaald worden gemerkt toen ik er zondagnamiddag moest doorrijden om af te pijlen.
Foto's zullen te zien zijn op de FB pagina van WTC 't Houtland , moest er iemand zijn die zijn foto liever verwijderd ziet laat maar weten.
Deze zomer zullen de jonge gasten van de Plummestampers het organiseren van een tocht van Koekelare proberen overnemen maar nog steeds onder toezicht van WTC 't Houtland, hopelijk zien we jullie dan terug op 27 en 28 juni
Hallo,

Plummebos lag er juist heel plezant bij het betere glijwerk kon ik wel aprecieren.

Mvg Jürgen
Llanes
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 13 dec 2019 16:24

Re: 14&15.12.2019 - Koekelare - Dwars doorheen het Houtland

Bericht door Llanes »

Wordt deze in 2021 of 2022 nog georganiseerd?
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 14&15.12.2019 - Koekelare - Dwars doorheen het Houtland

Bericht door _Knarf_ »

Llanes schreef: wo 03 nov 2021 23:03 Wordt deze in 2021 of 2022 nog georganiseerd?
Ik ben niet van de organisatie.
Maar als ik even Google lijkt deze afgelast te zijn.

Zou blijkbaar op 18 december doorgaan maar is gemarkeerd als afgelast.

Zie : https://www.vbr-west-vlaanderen.be/01_events/events.php en meer specifiek https://www.vbr-west-vlaanderen.be/01_e ... t_id=15287
Plaats reactie