22.03.2020 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
somerse
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 12 mei 2013 15:34

Re: 22.03.2020 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door somerse »

Afgelopen zondag deze tocht nog eens gaan narijden, blijft een topper!
Vanuit Duffel en de 69km gedaan had ik er 123 bij aankomst. Het lastigste aan 'zonder organisatie' rijden is wat mij betreft het gebrek aan bevoorradingen en dat alles dus zelf mee te nemen is. Ik kwam maar net toe met spijs en drank.
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: 22.03.2020 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door Christ D. »

somerse schreef:Afgelopen zondag deze tocht nog eens gaan narijden, blijft een topper!
Vanuit Duffel en de 69km gedaan had ik er 123 bij aankomst. Het lastigste aan 'zonder organisatie' rijden is wat mij betreft het gebrek aan bevoorradingen en dat alles dus zelf mee te nemen is. Ik kwam maar net toe met spijs en drank.
Ja ? Klein rugzakje of een frametas hier of daar geen oplossing ?
fishie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 23:46
Rijdt met: Cube Ltd SL 29

Re: 22.03.2020 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door fishie »

somerse schreef:Afgelopen zondag deze tocht nog eens gaan narijden, blijft een topper!
Vanuit Duffel en de 69km gedaan had ik er 123 bij aankomst. Het lastigste aan 'zonder organisatie' rijden is wat mij betreft het gebrek aan bevoorradingen en dat alles dus zelf mee te nemen is. Ik kwam maar net toe met spijs en drank.
Haha, dan hadden wij zondag hetzelfde gedacht. Alleen moest ik iets minder op en af, maar toch nog 109 km gedaan, wat voor mij toch al een stevige afstand is. Is inderdaad een jaarlijkse topper die ik dan dit jaar maar op het gemak , zonder de clubmakkers, alleen heb gedaan heb. Ook maar net toegekomen met mijn drank....
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: 22.03.2020 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door dirkdierickx »

Nu niet deze rit gereden, maar hetzelfde probleem met drank en eten, en dan was het nog maar rond de 20 graden!
Als het een zomer wordt zoals de vorige jaren dan is het binnenkort zweten in +30 graden en dan heb je gewoon te weinig drank.
Probleem is ook dat je anders wel altijd iemand of een winkel kan vinden om extra water te krijgen/kopen, maar dat is nu ook niet zo vanzelfsprekend meer.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 22.03.2020 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door TaurineR »

In tankstations is ook drank (water) te vinden..en zijn meestal wel open.
Plaats reactie