24.11.2019 - Zandhoven - VTT Zandhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

24.11.2019 - Zandhoven - VTT Zandhoven

Bericht door Den Bees »

Voor degene die wat kwijt willen over deze TT heb ik een nieuwe topic gestart om geen verwarring te brengen met de topic van vorig jaar , laat jullie maar eens goe gaan
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 24-11-2019 VTT Zandhoven

Bericht door Donkey@base.be »

Weer pannekoeken ? :-)

Deze staat ook weer op mijn to-do lijst. Volgens de weerberichten en het weer van de laatste dagen lijkt het me dat de tocht zo wat in ideale omstandigheden kan worden gereden.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 24-11-2019 VTT Zandhoven

Bericht door Den Bees »

Donkey@base.be schreef:Weer pannekoeken ? :-)

Deze staat ook weer op mijn to-do lijst. Volgens de weerberichten en het weer van de laatste dagen lijkt het me dat de tocht zo wat in ideale omstandigheden kan worden gereden.
Of wafels? Je mag kiezen :p
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 24-11-2019 VTT Zandhoven

Bericht door DDT-STAS »

Blijft toch wel een leuke TT met steengoede organisatie!
weer dank ad vele seingevers.
Tot de volgende
somerse
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 12 mei 2013 15:34

Re: 24-11-2019 VTT Zandhoven

Bericht door somerse »

Al bij al een leuke tocht. Parcours niets speciaals maar wel OK. Veel natuur is er nu niet bepaald te vinden tussen twee autosnelwegen.
Geen koeken of fruit meer bij de bevoorrading om kwart voor elf, dat vind ik wel niet kunnen. Dit is ook onderdeel van prijs vind ik. De boodschap was dat er werd bijgehaald, maar daar heb je niet veel aan op dat moment.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 24-11-2019 VTT Zandhoven

Bericht door Den Bees »

Zoals elk jaar was het weer dik in orde , veel volk, snelle tour , zelfs wout van aert was van de party
Tot volgend jaar
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 24-11-2019 VTT Zandhoven

Bericht door Donkey@base.be »

Te weinig koeken bij de bevoorrading : "the early bird catches the worm" ](*,) ](*,) ](*,)

Zal zeker te maken hebben met een groot aantal deelnemers. Is natuurlijk helemaal niet plezant maar kan gebeuren. MTB-ers moeten eigenlijk op alles voorbereid zijn.

Nog eens : het is niet plezant en ik begrijp de frustratie wel. Bij sommige toertochten waar je lang moet aanschuiven aan de bevoorrading naargelang aantal deelnemers en je uur van vertrek neem je best zelf je voorzorgen. Ik stop soms zelfs niet als het te druk is en neem altijd als ik laat vertrek zelf iets mee. Alle begrip voor iedereen : zelfs voor mtb-ers die voor hun euros zeker bevoorrading willen. Aan de organisatoren om te proberen iedereen tevreden te stellen maar soms zijn er wel onverwachte situaties.
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: 24-11-2019 VTT Zandhoven

Bericht door dirkdierickx »

heb op strava gezien dat wout van aert deze rit ook gereden heeft, en het ging percies wel vlot vooruit.
somerse
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 12 mei 2013 15:34

Re: 24-11-2019 VTT Zandhoven

Bericht door somerse »

[quote="Donkey@base.be"]Te weinig koeken bij de bevoorrading : "the early bird catches the worm" ](*,) ](*,) ](*,)

Hier ga ik niet mee akkoord. Als er de mogelijkheid is te starten tussen 8u en 11u, moet er ook voldoende bevoorrading voorzien worden voor die tijdsperiode.
Ik begrijp dat er al eens meer volk kan komen opdagen dan verwacht, maar dit merk je tijdens het inschrijven toch al? Hier kon volgens mij daar gewoon beter op geanticipeerd worden ipv te wachten tot alles op is, en dan pas naar de winkel te gaan.
Inschrijvingsgeld omvat nu eenmaal een bevoorrading, dat zijn de regels van de VWB.
Anticiperen als rijder op het eventueel niet beschikbaar zijn van een bevoorrading omwille van een later vertrekuur, vind ik de omgekeerde wereld.
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 24-11-2019 VTT Zandhoven

Bericht door Donkey@base.be »

Wout van Aert in Zandhoven. Ik heb hem ook zien vertrekken in Malle 11 nov. Het lijkt dus helemaal in orde te komen. De Mountainbiketoertochten lijken stilaan ook een favoriete tijdsbesteding te worden, in het tussenseizoen, voor de veldrittoppers. Zelfs Mathieu Van der Poel is tenminste 3 keer komen deelnemen : in juni Lille en St-job en in oktober kwam hij tijdens de toertocht van Merksplas doodleuk mij inhalen. Plots reed er eentje met een regenboogtrui met corendon circus op mij vlotjes voorbij. Zoals onze andere topveldrijders kon ik niet mee. Das geen schande Toon , Eli , Laurens , Michael... Ik sta wel in een rijtje van toppers :lol: :lol:
Plaats reactie