11.11.2019 - Antoing

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
berdunnor
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: do 25 nov 2010 20:00
Rijdt met: Cube Ltd Comp

11.11.2019 - Antoing

Bericht door berdunnor »

29ste editie al van deze TT, en om één of andere reden was ik daar nog nooit bij. Daar moest vandaag verandering in komen.
Van vorige edities kon ik lezen dat de steengroeve van Antoing de grootste troef is van deze organisatie en daar was het mij vandaag ook om te doen. Met de te verwachten drukte en regen vanaf 11u vroeg gestart met de 25km met de bedoeling om mij een tijdje in de steengroeve bezig te houden. Hier en daar kon ik ook wat speelstukken van de langere afstanden meenemen en die waren best leuk. Aangekomen bij de carrière bleek dat de put zelf niet toegankelijk was wegens ontginning en dat was toch een beetje zuur. Maar de aanpalende grote terril was wel toegankelijk net zoals een grote doorsteek van de site aan de rand van de krater en dat maakte toch veel goed. Best wel indrukwekkende omgeving hier.
Over de rest van de tocht kan ik mij niet uitspreken, dat zal ik aan anderen moeten overlaten ;).
Al bij al geslaagde voormiddag, al hielp het wel dat ik net vóór de grote bui binnen was. Als de groeve volgend jaar opnieuw volledig toegankelijk is, ben ik graag weer van de partij. Die rekening blijft nog even openstaan :-)
Laatst gewijzigd door berdunnor op ma 11 nov 2019 15:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sneln eddy
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: za 02 mei 2009 20:59
Rijdt met: Ne mat zwarten

Re: 11.11.2019 - Anvaing

Bericht door sneln eddy »

Tis Antoing zeker dat je bedoelt?
Heb hem een paar keer gedaan in zware weersomstandigheden. Nooit meer, matriaal naar de wip, zelfs kledij krijg je niet meer proper.
Mij zien ze daar niet meer in de cementrit.
berdunnor
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: do 25 nov 2010 20:00
Rijdt met: Cube Ltd Comp

Re: 11.11.2019 - Antoing

Bericht door berdunnor »

sneln eddy schreef:Tis Antoing zeker dat je bedoelt?
Haha, klopt, autocorrectie :-)
Plaats reactie