11.11.2019 - Oostmalle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Beam me up Scotty
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 15:00
Rijdt met: Scale30

11.11.2019 - Oostmalle

Bericht door Beam me up Scotty »

Mooi parcours, alleen de afpijling was soms ondermaats. De (gesponsorde) pijlen waren niet zichtbaar in het bos. Pijlen zijn misschien goed genoeg voor een wegrit, maar niet voor een mountainbiketocht, jammer...
Scale960
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 19 mei 2017 13:45
Rijdt met: Scott Scale 960

Re: 11.11.2019 - Oostmalle

Bericht door Scale960 »

Ik vraag me af waarom een organisatie uit Oostmalle niet door de bossen van het vliegveld van Oostmalle mag en moet uitwijken naar Lille/Wechelderzande (gekende Lilse Bergen paden), en dat eind januari een organisatie uit Wechelderzande wel deze toelating krijgt?
Gebruikersavatar
KWBiker
Mountainbiker
Berichten: 461
Lid geworden op: di 20 sep 2005 12:11
Rijdt met: Orbea Alma 29 / Lynskey M230

Re: 11.11.2019 - Oostmalle

Bericht door KWBiker »

Het was vandaag een rustig tochtje door de Lilse bergen. Prima après met trappist van het vat.

Voor inspiratie voor volgende week :
Afbeelding
http://kwbzoersel.be/
Jarkko
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: di 10 jul 2018 11:59

Re: 11.11.2019 - Oostmalle

Bericht door Jarkko »

Plaats niet snel een reactie maar dit moet me even van t hart. 9.15 uur vertrokken, goed doorgereden, kwamen aan de bevoorrading, constatie: enkel nog overjaarse suikerwafels te verkrijgen. Zeer zwak. Voor 4 euro inschrijving kunt ge toch wat reserve hebben, vind ik.
Snel verdiend dan.
Om voorbeeld te geven, gisteren Vosselaar gedaan, met zelfde uur vertrek. En nog steeds 6 gangen menu beschikbaar.
Zal volgend jaar andere TT overwegen.
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 11.11.2019 - Oostmalle

Bericht door Donkey@base.be »

ben om 9h30 vertrokken en was om ongeveer 10h30 aan de bevoorrading. Heb niks gemerkt van tekorten bij de bevoorrading. Misschien is er ondertussen nog bij geleverd en was het tekort tijdelijk.
Gebruikersavatar
trage rappe
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 12 okt 2014 13:07
Rijdt met: cannondale f29 carbon1 / lefty Scalpel carbon 3

Re: 11.11.2019 - Oostmalle

Bericht door trage rappe »

Jarkko schreef:Plaats niet snel een reactie maar dit moet me even van t hart. 9.15 uur vertrokken, goed doorgereden, kwamen aan de bevoorrading, constatie: enkel nog overjaarse suikerwafels te verkrijgen. Zeer zwak. Voor 4 euro inschrijving kunt ge toch wat reserve hebben, vind ik.
Snel verdiend dan.
Om voorbeeld te geven, gisteren Vosselaar gedaan, met zelfde uur vertrek. En nog steeds 6 gangen menu beschikbaar.
Zal volgend jaar andere TT overwegen.

komt ge voor mtb-fun ?
of om uw kas vol te slagen :-"
Plaats reactie