10.11.2019 - Vosselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: toertocht Vosselaar

Bericht door Donkey@base.be »

Hiervoor zag ik een opmerking ivm verwachting hoogtemeters als er op de konijnenberg gereden wordt. Zoals wel meer "berg"gebieden in de kempen gaat het hier over zandduinen. Die steken amper een tien, vijftien meter uit boven de omliggende wegen. Het is daarop ondoenbaar om een groot aantal hoogtemeters te vergaren. Misschien zou men nog wel een 2 tal malen meer op en af kunnen gereden hebben maar qua hm telt dat dus amper iets bij. Er is bij al die zandduinen in de kempen amper meer aan hoogtemeters te bereiken. In het Hageland of de Vlaamse Ardennen lijkt mij veel meer mogelijk. In de kempen zie ik bij weinig toertochten mogelijkheden om hoogtemeters te maken. Over de tocht van Vosselaar kan ik alleen maar vinden dat ze zowat een maximum bieden van wat er in Vosselaar kan gereden worden. De organisatie is ook prima en ik vind ook dat , door de vele gevaarlijke oversteken, het absoluut nodig is dat er seingevers staan. Je zit namelijk constant de tamelijk drukke wegen van Vosselaar over te steken. Bedankt aan al de medewerkers en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: toertocht Vosselaar

Bericht door _Knarf_ »

Ik heb ondertussen op de geposte YouTube video de Konijnenberg gezien, en er alles over gelezen.

Dus nu is me duidelijk waar dat was.

Maar zoals ik zelf ook reeds zei kon dat de pret niet drukken. Prachtige tocht.
Plaats reactie