03.11.2019 Wortegemse MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

03.11.2019 Wortegemse MTB

Bericht door TomP »

Mijn eerste deelname hier en zeer goed meegevallen. 55km gereden, de langste afstand dus. Start direct naar de donkvijvers, waarmee ze zich onderscheiden van veel andere tochten in het Waregemse. Daar wel druk doordat alle afstanden nog samen reden, maar dat is moeilijk te veranderen als je iedereen de passage door donk gunt. Vervolgens richting de mij meer bekende bospassages spitaal, bouvelo.. tocht zat goed in elkaar, perfect uitgepijld, 3 verspreide bevoorradingen en dat voor 5 euro! De ochtend begon droog waardoor er toçh wel redelijk veel volk is komen opdagen. Afspuitstand met veel druk, mss wel wat paletten leggen volgende keer om niet int water te staan. Klein minpuntje waren een aantal weidepassages en akkers, die hebben voor mij enkel meerwaarde als ze leiden naar een leuke passage die niet anders te bereiken valt, maar niet als offroad passage an sich... tot volgend jaar!
WTC De Doorbijters
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 13 sep 2023 09:07

Re: 03.11.2019 Wortegemse MTB

Bericht door WTC De Doorbijters »

Beste , dit was een andere organisatie .
wij zijn aan onze tweede editie toe , vorig jaar eerste .
Plaats reactie