11.11.2019 - Wervik - 18e MTB Flandrien Classic Raketmannen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
arnold1967
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 22 aug 2018 17:21

Re: 11/11/19Wervik(18e)MTB Flandrien classic der Raketmannen

Bericht door arnold1967 »

Prachtige rit, jullie hadden jammergenoeg de weergoden niet mee. Het enige minpunt was de reactie van enkele boskant rijders rond het fort in Rijsel. Het geroep om voetgangers plaats te laten maken. Stond er net een regenjasje aan te trekken. Hoorde de reactie van de wandelaars en die was zeker terecht. Zulke handelingen maken onze geliefde sport kapot. Het grindpad en het park is voor iedereen. Rijsel is zeker een meerwaarde in deze tocht.
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

Re: 11/11/19Wervik(18e)MTB Flandrien classic der Raketmannen

Bericht door TomP »

Ik vond het toch een licht heroïsche editie: 35km stevige wind op kop, kletsnatte passage in het prachtige citadelpark en daardoor op de terugweg toch ook erg veel blubber. De rugwind hielp dan gelukkig om de moraal hoog te houden! Passage door het café was grappig, er zat ook gewoon cliënteel.. en spek heeft goed gesmaakt (soep was op), het parcourtje daar overgeslaan wegens helemaal lege benen. Bedankt voor de mooie organisatie!
KrulControl
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 24 feb 2019 21:47

Re: 11/11/19Wervik(18e)MTB Flandrien classic der Raketmannen

Bericht door KrulControl »

Leuke tocht, zeer goeie bevoorrading, het weer was waarschijnlijk anders besteld.

ook 72km op de teller, en heb het parcours achter het cafe maar half gedaan. Kon geen modder meer zien :oops: .

Vanavond de crank eens uithalen, want die maakt een schrapend geluid, en de jockey wheels gaan ook wel deugd hebben van een smeerbeurt vrees ik.
Killerbeetje
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 13:47
Rijdt met: B 1 killerbee

Re: 11/11/19Wervik(18e)MTB Flandrien classic der Raketmannen

Bericht door Killerbeetje »

Afbeelding

Bedankt en tot volgend jaar!

PS: meer foto's volgen nog
Gebruikersavatar
the grandmaster
Mountainbiker
Berichten: 321
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 22:35
Rijdt met: scott

Re: 11/11/19Wervik(18e)MTB Flandrien classic der Raketmannen

Bericht door the grandmaster »

TomP schreef:Ik vond het toch een licht heroïsche editie: 35km stevige wind op kop, kletsnatte passage in het prachtige citadelpark en daardoor op de terugweg toch ook erg veel blubber. De rugwind hielp dan gelukkig om de moraal hoog te houden! Passage door het café was grappig, er zat ook gewoon cliënteel.. en spek heeft goed gesmaakt (soep was op), het parcourtje daar overgeslaan wegens helemaal lege benen. Bedankt voor de mooie organisatie!
aan tomP,
mijn excuses voor het missen van de soep. Net na uw passage had mijn verstrooide vriend Jan #-o , nog een doos van 6 liter gevonden, die hij over het hoofd had gezien...
Pijnlijk voor de verkleumde bikers, maar volgend jaar houden we zeker nog iets achter de hand. Maar we rekenen eigenlijk wel op een op een mooie herfstzon voor de editie van volgend jaar!

Deze editie heeft zijn naam niet gestolen als zijnde "Flandrien classic". Maar bedankt aan alle 1040 bikers die deze helletocht overleefden.
T was fijn, bedankt, en hopelijk u terug te zien volgend jaar.
Killerbeetje
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 13:47
Rijdt met: B 1 killerbee

Re: 11.11.2019 - Wervik - 18e MTB Flandrien Classic Raketman

Bericht door Killerbeetje »

http://www.jpfactory.be/RAKETTEN/flandr ... dySPQ2HGes" onclick="window.open(this.href);return false;
Killerbeetje
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 13:47
Rijdt met: B 1 killerbee

Re: 11.11.2019 - Wervik - 18e MTB Flandrien Classic Raketman

Bericht door Killerbeetje »

Er is een hartslagmeter gevonden in de kleedkamer bij de opkuis.
Plaats reactie