24.11.2019 - Scherpenheuvel - TT MTBC Messelbroek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
merida13
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: do 28 apr 2016 20:00

Re: 24.11.2019 - Scherpenheuvel - TT MTBC Messelbroek

Bericht door merida13 »

Alles was dik in orde! tot volgend jaar!
pexexpres
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 10 nov 2012 17:45
Rijdt met: Focus Raven

Re: 24.11.2019 - Scherpenheuvel - TT MTBC Messelbroek

Bericht door pexexpres »

zoals elk jaar een geslaagde tocht met een gekend parcours.
Dit jaar enkele geslaagde nieuwe stukjes , top.
Organisatie ook dik in orde.

Heb ook een kleine opmerking voor de ' enkel naar het voorwiel kijkende' snelheidsduivels.
Het is misschien stoer om aan je vrienden te kunnen tonen welke gemiddelden je kan halen, en tof voor jullie (ik ben ook zo geweest voor alle duidelijkheid) en ik heb er geen probleem mee dat jullie zo te keer gaan, laat daar geen misverstand over bestaan! En ik viseer hier niemand!!
Alleen wil ik even zeggen dat je op latere leeftijd (40+) last kan krijgen van je hart als je regelmatig 'diep' gaat in je inspanningen. Het is zelfs voor een prof al een risico, dus zeker voor een recreant.
Op jonge leeftijd sta je daar niet bij stil, pas later denk je dju, had ik maar niet zo zot gedaan vroeger.
Misschien eens aan denken de volgende tochtjes. Langzamer rijden kan ook plezant zijn (ondervind ik nu :-) ) , je ziet wat meer van de mooie omgeving waar je door fietst ;-)

Enfin, ieder beslist zelf hoe hij rijdt , het is maar een kleine waarschuwing of hoe je het ook wil noemen.
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: 24.11.2019 - Scherpenheuvel - TT MTBC Messelbroek

Bericht door dirkdierickx »

pexexpres schreef:Heb ook een kleine opmerking voor de ' enkel naar het voorwiel kijkende' snelheidsduivels.
...
Alleen wil ik even zeggen dat je op latere leeftijd (40+) last kan krijgen van je hart als je regelmatig 'diep' gaat in je inspanningen. Het is zelfs voor een prof al een risico, dus zeker voor een recreant.
jaarlijks onderzoek bij de sportdokter/cardioloog is geen luxe, kost wel wat, maar je weet tenminste waar je aan toe bent. als je wedstrijden rijdt zou ik het zowiezo aanraden, maar is eigenlijk aangeraden buiten competitie voor iedereen die zijn lichaam graag naar de limieten pushed (in eender welke sport).
L.c
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 27 nov 2020 09:46

Re: 24.11.2019 - Scherpenheuvel - TT MTBC Messelbroek

Bericht door L.c »

Heeft iemand een GPX bestand van de toertocht Scherpenheuvel?
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: 24.11.2019 - Scherpenheuvel - TT MTBC Messelbroek

Bericht door Bulls69 »

L.c schreef: vr 27 nov 2020 09:49 Heeft iemand een GPX bestand van de toertocht Scherpenheuvel?
check pb
skybiker9
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 28 apr 2020 18:27

Re: 24.11.2019 - Scherpenheuvel - TT MTBC Messelbroek

Bericht door skybiker9 »

kon er niet bij zijn dit jaar, maar ben ook el geïnteresseerd in het gpx bestand. Nog te krijgen?
Plaats reactie