16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TpieD
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: di 25 jul 2017 23:36

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door TpieD »

Ik moet toch eens stevig in het hoofd krabben in dit topic. Want ik snap niet dat er geen volstrekte unanimiteit is over de kwaliteit van deze rit. Ik ben namelijk - 5 dagen later - nog steeds sprakeloos over de Dunebikerstocht. Dit was voor mij één van de mooiste ritten op een MTB (en ik fiets toch al 8 jaar). Een heerlijke en gebalanceerde mix van strand, duinen, single track in bossen en typische Vlaamse dreven. Ook mooi afgewisseld qua stroken: geen enkele zone of ondergrond duurde te lang en het was over de hele lijn prettig-maar-niet-onmogelijk. Bovendien waren er ook een paar mooie (verge)zichten bij: de Oostende Haven, De Haan en uiteraard zee-en-strand.

Ik heb al tientallen verschillende toertochten gedaan, maar een rit aan zee stond nog op de to-do-lijst en, verdomme 't moet gezegd: dit was het equivalent van ontmaagd mogen worden door het hele ensemble van de Playboybunnies (en in tegenstelling tot bij Hugh Hefner (zaliger) hadden ze er oprecht zin in). Zolang mijn agenda het toelaat, zie je me terug in Bredene.

Ik heb maar één puntje van kritiek: een inschrijvingsprijs van 3 euro voor een dergelijke rit vind ik ergens onfair naar andere TT's. Hier mag je zeker meer voor vragen. Al was het maar opdat jullie volgende jaren dit blijven organiseren. Hoed af voor de parcoursbouwer én voor de goede organisatie =D>

Dankjewel voor een fantastische zaterdagochtend!
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door cowboy peter »

Serge Pattyn schreef:@CowboyPeter. Wij vinden het bijzonder jammer dat u onze Dunebikerstocht maar niets vond. Wij hebben namelijk erg ons best gedaan en de reacties waren doorgaans erg positief maar als we u niet hebben kunnen overtuigen dan is dat maar zo. Wij zien u waarschijnlijk nooit meer terug maar wensen u desalniettemin nog een fijn fietsleven toe. Met vriendelijke groet.
Ik klaag meestal alleen over parcours, en na meer dan 20 jaar toertochten ben ik natuurlijk wel 't één en ander gewoon. Als je op een bepaald moment de pijlen niet meer kunt volgen is er iets fundamenteel fout. vooral als je dit op voorhand al weet.
Jullie bevoorrading en de pasta achterna zijn excellent, maar dat wist ik al van de andere 5 keer dat ik kwam rijden, al waren het toen wel altijd aardappeltjes.
@sammy en filiep: I'll be back :lol:
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door spiermassa »

TpieD schreef:Ik moet toch eens stevig in het hoofd krabben in dit topic. Want ik snap niet dat er geen volstrekte unanimiteit is over de kwaliteit van deze rit. Ik ben namelijk - 5 dagen later - nog steeds sprakeloos over de Dunebikerstocht. Dit was voor mij één van de mooiste ritten op een MTB (en ik fiets toch al 8 jaar). Een heerlijke en gebalanceerde mix van strand, duinen, single track in bossen en typische Vlaamse dreven. Ook mooi afgewisseld qua stroken: geen enkele zone of ondergrond duurde te lang en het was over de hele lijn prettig-maar-niet-onmogelijk. Bovendien waren er ook een paar mooie (verge)zichten bij: de Oostende Haven, De Haan en uiteraard zee-en-strand.

Ik heb al tientallen verschillende toertochten gedaan, maar een rit aan zee stond nog op de to-do-lijst en, verdomme 't moet gezegd: dit was het equivalent van ontmaagd mogen worden door het hele ensemble van de Playboybunnies (en in tegenstelling tot bij Hugh Hefner (zaliger) hadden ze er oprecht zin in). Zolang mijn agenda het toelaat, zie je me terug in Bredene.

Ik heb maar één puntje van kritiek: een inschrijvingsprijs van 3 euro voor een dergelijke rit vind ik ergens onfair naar andere TT's. Hier mag je zeker meer voor vragen. Al was het maar opdat jullie volgende jaren dit blijven organiseren. Hoed af voor de parcoursbouwer én voor de goede organisatie =D>

Dankjewel voor een fantastische zaterdagochtend!
als ge verkocht zijt aan de zee......moet ge eens koksijde ,de panne oostduinkerke of middelkerke rijden …..mogen daar iets meer in die streek......en er zijn vaste bloso routes …..de haan heeft ook ne vaste
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door spiermassa »

Vandamke schreef:idd toprit..3 x 3kms op het strand...top...en veel stroken ontdekt voor later
er waren fotografen aanwezig. van de organisatie of privé...ergens te zien?
facebook wd breduinia
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door spiermassa »

top ritje ,mooi nieuw stuk...….ook laat vertrokken maar met de fatbike kan je net iets meer
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door Luhmann »

spiermassa schreef:
als ge verkocht zijt aan de zee......moet ge eens koksijde ,de panne oostduinkerke of middelkerke rijden …..mogen daar iets meer in die streek......en er zijn vaste bloso routes …..de haan heeft ook ne vaste
middelkerke was dit jaar de laatste keer tenzij de organisatie door iemand anders gebeurt.

@TpieD: zet 29/12 De Haan dan maar al in je agenda. Je start uiteindelijk gewoon een paar duinen verder.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door kenny »

Luhmann schreef:
spiermassa schreef:
als ge verkocht zijt aan de zee......moet ge eens koksijde ,de panne oostduinkerke of middelkerke rijden …..mogen daar iets meer in die streek......en er zijn vaste bloso routes …..de haan heeft ook ne vaste
middelkerke was dit jaar de laatste keer tenzij de organisatie door iemand anders gebeurt.

@TpieD: zet 29/12 De Haan dan maar al in je agenda. Je start uiteindelijk gewoon een paar duinen verder.
Er is in januari ook nog een tocht in Middelkerke
Plaats reactie