26.10.2019 - Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
mani
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 00:21
Rijdt met: cannondale f600+ cube ams 110 race

26.10.2019 - Zonhoven

Bericht door mani »

Weet er iemand iets over het parcours -staat-modder
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: 26/10/2019 Zonhoven

Bericht door radicalbiker »

Modder gade daar nie vinden, heel leuke tocht met veeeeel singletracks. Vorig jaar genoten, dit jaar wou ik ook gaan maar ga eens opteren voor Gruitrode/oudsbergen.
janm
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 01 okt 2014 20:48
Rijdt met: Giant Talon / Felt Q600

Re: 26/10/2019 Zonhoven

Bericht door janm »

rijdt deze toer richting bokrijk / diepenbeek? dan kan ik misschien van thuis uit inpikken.iemand een linkje naar deze tocht.
ik zit met een dilemma, of wel debuteren met een sneller baangroepje, ofwel deze tourtocht gaan rijden. zal van het aanwezige gezelschap afhangen. indien ik solo ga rijden, wordt het deze rit. ofwel van thuis uit met de fiets, of wel van daaruit maar dan met de auto tot daar.
SHemelaer
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 24 okt 2019 15:54

Re: 26/10/2019 Zonhoven

Bericht door SHemelaer »

Alle info op http://www.heuvenskliekske.be" onclick="window.open(this.href);return false; of " onclick="window.open(this.href);return false;

Steeds leuke parcours, goed uitgepijld, verschillende afstanden, leuke singletracks.

En goed georganiseerd: veel parkgelegenheid, fietsstalling, douches, bevoorrading OK, enz...
Ook ideaal als familie uitstap, gezien leuke wandelingen in de directe omgeving.

Suc6 gegarandeerd!
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 26/10/2019 Zonhoven

Bericht door _Knarf_ »

mani schreef:Weet er iemand iets over het parcours -staat-modder
0% kans op modder.

Teut ligt er perfect bij.
Morgen nog eens gaan zien, blijkbaar al van 2016 geleden dat ik nog eens een TT in Zonhoven heb gedaan en ligt op een steenworp van mijn thuis. Mooie toerke wel als ik me goed herinner.
janm
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 01 okt 2014 20:48
Rijdt met: Giant Talon / Felt Q600

Re: 26.10.2019 - Zonhoven

Bericht door janm »

ik ga ook, ik probeer rond 9 u aan de waardstraat te zijn. de teut zal er goed bij leggen, ik denk de 53 km te rijden, (als het lukt) anders worden het er 43 :-)

ik ben solo. iemand interesse om wat mee te taffelen met deze 52 jarige baanjannet? ben ni heel snel, ni verlegen, wel vrij sociaal. geen probleem om met onbekenden "te kallen" ,-)
JLSteve78
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 07 nov 2011 22:17
Rijdt met: Scott Spark RC Team Issue AXS 2022

Re: 26.10.2019 - Zonhoven

Bericht door JLSteve78 »

Ik zie dat de start van de 53km ten laatste om 14:00u is.

Ik zou overwegen te komen maar kan pas vanaf de middag. Als ik start om 14:00u, kan ik hem dan nog op een matig tempo én met nog bevoorrading uitrijden?

Hoeveel bevoorrading is er?
janm
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 01 okt 2014 20:48
Rijdt met: Giant Talon / Felt Q600

Re: 26.10.2019 - Zonhoven

Bericht door janm »

leuke tocht, 54 km gereden, stevige smak gemaakt op de knie, en hoofd, gelukkig zonder erg. zonder helm had het een ander verhaal geweest.
voor een oude baan rakker heb ik me goed geamuseerd, en is het me nog eens duidelijk geworden, wat een verschil er wel is tussen deze 2 sporten,
ni normaal hoeveel volk me voorbij gereden is. zeker het eerste stuk voor de bevoorrading. na de bevoorrading zat ik een tijdje in een rustig groepje wat ik vrij goed kon volgen.
jammer van de schuiver, want daardoor heb ik het groepje moeten lossen.
leuke tocht dus, zeker voor iemand als ik die het mtbiken niet gewoon is. voor de beter bikers onder ons zal het misschien wel iets te vlak zijn.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 26.10.2019 - Zonhoven

Bericht door _Knarf_ »

janm schreef:gelukkig zonder erg.
Oef

janm schreef:voor de beter bikers onder ons zal het misschien wel iets te vlak zijn.
Ik, als echte mtb-er, heb me hier ook wel kunnen amuseren.
Ge weet op voorhand dat ge in Zonhoven geen ongelooflijke beklimmingen gaat hebben. Eens een snel tochtje door wat mooie natuur, en dan nog eens mooi weer vandaag, meer moet dat niet zijn.



Nen dikke merci aan iedereen van de organisatie !
janm
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 01 okt 2014 20:48
Rijdt met: Giant Talon / Felt Q600

Re: 26.10.2019 - Zonhoven

Bericht door janm »

_Knarf_ schreef:
janm schreef:gelukkig zonder erg.
Oef

janm schreef:voor de beter bikers onder ons zal het misschien wel iets te vlak zijn.
Ik, als echte mtb-er, heb me hier ook wel kunnen amuseren.
Ge weet op voorhand dat ge in Zonhoven geen ongelooflijke beklimmingen gaat hebben. Eens een snel tochtje door wat mooie natuur, en dan nog eens mooi weer vandaag, meer moet dat niet zijn.



Nen dikke merci aan iedereen van de organisatie !

hoelaat ben je vertrokken? je bent me 9 op de 10 ergens wel voorbij gesneld :-)
Plaats reactie