01&02.11.2019 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit & TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
robert40
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 07:56
Rijdt met: GT, Sensa.

Re: 01&02.11.2019 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door robert40 »

Luhmann schreef:Top ritje, mooie omgeving en knetter passages in de bosjes waar geen eind aan lijkt te komen. Eerst teasen met de bevoorrading om dan toch nog heel eind bos in te duiken. T lag vettig maar slecht een paar echt grote plassen en passages waar het moeilijk werd. Enkel wat onduidelijkheid geahad bij één splitsing 40/50 waar die eerste meteen de E314 onder gingen richting bevoorrading maar misschien dat ik die aankondiging van de splitsing gewoon falicant gemist heb.
De aankondiging was er, maar het splitsingsbord was al dan niet moedwillig neergehaald.
mvg,
Robert.
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: 01&02.11.2019 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door dirkdierickx »

Luhmann schreef:Top ritje, mooie omgeving en knetter passages in de bosjes waar geen eind aan lijkt te komen. Eerst teasen met de bevoorrading om dan toch nog heel eind bos in te duiken.
ja, geweldige technische singletracks, die aan de bevoorrading zit er altijd in, is meer dan 1,5km lang!
Gebruikersavatar
AlReDo
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 12 feb 2018 10:32

Re: 01&02.11.2019 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door AlReDo »

dirkdierickx schreef:
Luhmann schreef:Top ritje, mooie omgeving en knetter passages in de bosjes waar geen eind aan lijkt te komen. Eerst teasen met de bevoorrading om dan toch nog heel eind bos in te duiken.
ja, geweldige technische singletracks, die aan de bevoorrading zit er altijd in, is meer dan 1,5km lang!
Het 'extremadura'-bosje, fantastisch stuk. Dat draaien en keren blijft maar duren. :drunk:
Fijn ook dat er verschillende eigenaren van privéstukken hun medewerking blijven verlenen, dat verdient zeker =D>

Bedankt aan de organisatoren voor hun werk, een leuke TT door een mooie streek. De regen van de nacht voordien heeft er wel een slijkrit van gemaakt zoals ik ze lang niet meer heb gehad. Leek mij ook dat het een lage opkomst betrof, toen ik rond 8u45 aan de inschrijving passeerde was er zeer weinig volk te bespeuren.
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 01&02.11.2019 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door kenny.m »

Allen,

Bedankt aan alle 108 deelnemers op vrijdagavond, en 449 deelnemers op zaterdagochtend. Het was een iets minder talrijke opkomst dan vorig jaar (vr 178 / za 527), maar dat valt perfect te verklaren gezien de weersomstandigheden.

Wij zijn alleszins zeer tevreden, ook als we de reacties van onze deelnemers mogen ontvangen!

We hopen jullie terug te mogen zijn op onze edities volgend jaar:
- onze zomereditie op zondag 30 augustus 2020
- onze avondrit op zaterdag 19 december 2020
- onze wintereditie op zondag 20 december 2020

Vanaf volgend jaar wordt onze herfsteditie een wintereditie die doorgaat op een zaterdagavond en zondagochtend. Waarschijnlijk zullen we in de winter volgend jaar ook uitwijken naar een andere startlocatie, onze zomer blijft aan Huize Hageland.

Tot volgende keer!
De organisatie
Sjoek
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 26 aug 2011 20:34
Rijdt met: Merida

Re: 01&02.11.2019 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door Sjoek »

Mijn oordeel over deze TT: Afpijling: TOP / route: TOP / Bevoorading: TOP / meer kan ik daar niet aan toevoegen.
tsmol
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: za 01 sep 2018 14:31

Re: 01&02.11.2019 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door tsmol »

Staan de foto’s al ergens online?
robert40
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 07:56
Rijdt met: GT, Sensa.

Re: 01&02.11.2019 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door robert40 »

tsmol schreef:Staan de foto’s al ergens online?
http://www.twv.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Tieltse Wielervrienden vzw
Foto's
Mountainbike.
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: 01&02.11.2019 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door dirkdierickx »

tsmol schreef:Staan de foto’s al ergens online?
uh? foto's? helemaal niet gemerkt dat er foto's genomen werden! zat zeker veel te geconcentreerd op de fiets :D
Plaats reactie