10.11.2019 - Huizingen - Dworpse Bikers Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
theguy
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: do 15 nov 2018 15:31

Re: 10.11.2019 - Huizingen - Dworpse Bikers Classic

Bericht door theguy »

De rit was een echte uitdaging. Ik had 1370hm en zo moet het zijn. Soms jammer van moedige medebikers die ook de 55km willen rijden en op stukken waar ze echt niet meer vooruit komen toch nog in de weg blijven staan ipv aan de kant te gaan. Dat zorgt ervoor dat achterkomers vallen omdat het te traag gaat (er zijn nog anderen die de moeilijke bergop willen halen zonder een voet te zetten...dat is nu eenmaal de uitdaging). En bedankt aan de anderen die het wel deden (en ja ik ben steil berop gevallen en ging aan de kant!). Dus een dikke merci aan de organisatie want werkelijk alles was tiptop (ook de parking en wegkapiteinen!)
Gebruikersavatar
BDbiker
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 16 okt 2015 17:12
Rijdt met: Lembeek
Contacteer:

Re: 10.11.2019 - Huizingen - Dworpse Bikers Classic

Bericht door BDbiker »

De Dworpse Bikers willen de 1464 deelnemers (inclusief kids) van harte danken.

Jullie hebben er mee voor gezorgd dat deze 12de editie van de Dworpse Bikers Classic MTB op 10/11/2019 onvergetelijk werd.

De foto's zijn reeds beschikbaar op de website https://www.dworpsebikers.be/site/index.php/toertocht" onclick="window.open(this.href);return false;


We hopen jullie volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen.

Met sportieve groeten,
Dworpse Bikers
T.Urd
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 10 nov 2019 22:18

Re: 10.11.2019 - Huizingen - Dworpse Bikers Classic

Bericht door T.Urd »

Eerste MTB TT ooit; maar wat voor een!
Dikke merci aan hele organisatie; prachtig parcours met mooie technische stukken en vele hoogtemeters.
Geweldige seingevers (ruimschoots voldoende) en goed bewegwijzerd!
Hier kunnen vele cyclo-events nog van leren...

Was wel blij toen ik toekwam ... afgezien ;)
PeterG
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 12 nov 2010 09:41
Rijdt met: Heeft eindelijk grote wielen

Re: 10.11.2019 - Huizingen - Dworpse Bikers Classic

Bericht door PeterG »

Collega heeft nog iemand geholpen wiens sleutelbeen vermoedelijk gebroken was. Zonder twijfelen zijn jasje afgestaan om arm tegen lichaam te binden. Hopelijk alles ok!
Gebruikersavatar
drummer
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: do 27 jun 2013 15:34
Rijdt met: titanium steentjesfiets

Re: 10.11.2019 - Huizingen - Dworpse Bikers Classic

Bericht door drummer »

Als er een Oscar voor toertochten in Vlaanderen bestond dan ging die naar...de Dworpse bikers =D>
Nog eens bewijs dat je niet per sé naar de D'ardennen of het buitenland moet om fun te hebben.
Dit paradijs ligt op enkele kilometer van Brussel. Alle lof is terecht en dan hebben we het nog niet gehad over de prijs voor dit feestje: 5 euro!!! Ik was een van de eersten die aan het buffet mocht passeren. Ik dacht eerst dat het voor een trouwfeest was.
De sterke drank heb ik kunnen weerstaan, de hamburger niet :-"
Braeckie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 dec 2009 12:45
Rijdt met: Scott Scale 950 / Canyon Yellowstone race

Re: 10.11.2019 - Huizingen - Dworpse Bikers Classic

Bericht door Braeckie »

Chapeau voor deze fantastische TT!
Toporganisatie, waarbij alle details klopten: zalig afwisselend parkoer (zeer goed idee om in omgekeerde richting te rijden en technische stuk later in de toer te brengen), seingevers bij oversteken, Hard/Soft splitsingen, jeneverke bij aankomst, overvloedige afspuitposten, plezante après met de wave als topmomentje!

Dikke merci!
Plaats reactie