08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 2019

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
palmfluiter
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 26 apr 2017 18:18
Rijdt met: adriano 26-adriano 26-orbea oiz 29

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Bericht door palmfluiter »

Probleem is:- Met ons eigen bezig of groep!
-Rekeninghoudend met uw RECREATIEVE COLLEGA....
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Bericht door _Knarf_ »

Blijkbaar kent hier niemand het woordje sarcasm....

Helden van het internet.
palmfluiter
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 26 apr 2017 18:18
Rijdt met: adriano 26-adriano 26-orbea oiz 29

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Bericht door palmfluiter »

_Knarf_ schreef:Blijkbaar kent hier niemand het woordje sarcasm....

Helden van het internet.
EIGENWIJS
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Bericht door wimwimwim »

_Knarf_ schreef:Blijkbaar kent hier niemand het woordje sarcasm....

Helden van het internet.
Laat maar vallen Knarf, ga ik me niet druk om maken ;). Sommigen lezen wat ze willen lezen..
We hebben onze werkpuntjes kunnen neerpennen voor volgend jaar, dat is wat telt !
palmfluiter
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 26 apr 2017 18:18
Rijdt met: adriano 26-adriano 26-orbea oiz 29

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Bericht door palmfluiter »

wimwimwim schreef:
ben de beer schreef:Ik heb zaterdag en zondag gefietst en geen enkele maal mis gereden ,denk dat het allemaal fietsers zijn die absoluut zo hoog mogelijk gemiddelde willen hebben die overal voorbij willen waar hét niet kan,kinderen omver rijden (zoals mijn kleinzoon zaterdag)en dan klagen dat ze ergens een pijl niet gezien hebben!
Blij dat jij nergens verkeerd gereden bent, en zonde van het incident met je kleinzoon.
Ik heb zaterdag 115km afgewerkt aan 33 per uur, minstens 7 kinderen ondersteboven gereden en op de koop toe een nieuwe singletrack gecarved tussen een aantal jonge boompjes. Mijn dag was dus top! :Sarcasm :roll:

We geven hier met z'n allen opbouwende kritiek zodat de organisatie volgend jaar enkele zaken kan verbeteren. Het klopt dat we verkeerd reden aan de eerste brug bij het kanaal doordat er daar ergens een extra pijl hing. Wil dit zeggen dat de organisatie daar schuld aan had? Nee, niet persé. Wil dat zeggen dat wij snelheidsduivels, vernielers, kindermoordenaars zijn? Nogmaals nee.

Gelieve dus je 'domme' opmerkingen voor jezelf te houden, deze helpen niemand vooruit
(En de kans is klein dat je doelwit hier aanwezig is)
Je ga toch mij nu niet vertellen,dat jij lid ben van deze organisatie??
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Bericht door _Pe_ »

wimwimwim schreef: Blij dat jij nergens verkeerd gereden bent, en zonde van het incident met je kleinzoon.
Ik heb zaterdag 115km afgewerkt aan 33 per uur, minstens 7 kinderen ondersteboven gereden en op de koop toe een nieuwe singletrack gecarved tussen een aantal jonge boompjes. Mijn dag was dus top! :Sarcasm :roll:

We geven hier met z'n allen opbouwende kritiek zodat de organisatie volgend jaar enkele zaken kan verbeteren. Het klopt dat we verkeerd reden aan de eerste brug bij het kanaal doordat er daar ergens een extra pijl hing. Wil dit zeggen dat de organisatie daar schuld aan had? Nee, niet persé. Wil dat zeggen dat wij snelheidsduivels, vernielers, kindermoordenaars zijn? Nogmaals nee.

Gelieve dus je 'domme' opmerkingen voor jezelf te houden, deze helpen niemand vooruit
(En de kans is klein dat je doelwit hier aanwezig is)
Zo kan je het ook verwoorden natuurlijk.
Prachtige post trouwens. Zelden zo gelachen. Spijtig dat sommigen de humor niet snappen.

Soit.. ik vond het een leuke tocht. Op enkele ongemakken na. Maar daar kan natuurlijk aan gewerkt worden.
Laatst gewijzigd door _Pe_ op wo 13 nov 2019 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Bericht door wimwimwim »

palmfluiter schreef:
wimwimwim schreef:
ben de beer schreef:Ik heb zaterdag en zondag gefietst en geen enkele maal mis gereden ,denk dat het allemaal fietsers zijn die absoluut zo hoog mogelijk gemiddelde willen hebben die overal voorbij willen waar hét niet kan,kinderen omver rijden (zoals mijn kleinzoon zaterdag)en dan klagen dat ze ergens een pijl niet gezien hebben!
Blij dat jij nergens verkeerd gereden bent, en zonde van het incident met je kleinzoon.
Ik heb zaterdag 115km afgewerkt aan 33 per uur, minstens 7 kinderen ondersteboven gereden en op de koop toe een nieuwe singletrack gecarved tussen een aantal jonge boompjes. Mijn dag was dus top! :Sarcasm :roll:

We geven hier met z'n allen opbouwende kritiek zodat de organisatie volgend jaar enkele zaken kan verbeteren. Het klopt dat we verkeerd reden aan de eerste brug bij het kanaal doordat er daar ergens een extra pijl hing. Wil dit zeggen dat de organisatie daar schuld aan had? Nee, niet persé. Wil dat zeggen dat wij snelheidsduivels, vernielers, kindermoordenaars zijn? Nogmaals nee.

Gelieve dus je 'domme' opmerkingen voor jezelf te houden, deze helpen niemand vooruit
(En de kans is klein dat je doelwit hier aanwezig is)
Je ga toch mij nu niet vertellen,dat jij lid ben van deze organisatie??
Ik weet niet waar ik dat geschreven zou hebben? Ik ben zeker geen lid van de organisatie, maar gaf enkel wat opbouwende kritiek ( en hou niet van ongegronde beschuldigingen )

Laten we die discussie dus maar afsluiten en aftellen naar volgend jaar :)
palmfluiter
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 26 apr 2017 18:18
Rijdt met: adriano 26-adriano 26-orbea oiz 29

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Bericht door palmfluiter »

wimwimwim schreef:
_Knarf_ schreef:Blijkbaar kent hier niemand het woordje sarcasm....

Helden van het internet.
Laat maar vallen Knarf, ga ik me niet druk om maken ;). Sommigen lezen wat ze willen lezen..
We hebben onze werkpuntjes kunnen neerpennen voor volgend jaar, dat is wat telt !
En deze??
roderider
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 18 jul 2016 08:54

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Bericht door roderider »

ben de beer schreef:Voelt er hier zich iemand aangesproken !
Wim heeft mij al eens door de Schorre gegidsd en ik kan getuigen dat hij daarbij toen geen kinderen omver gereden heeft.
Nu ja, het ging wat trager dan hij gewend is maar ik ben er vrij zeker van dat hij meestal kinderen probeert te omzeilen.
Die zouden namelijk de lak van zijn knappe bike kunnen beschadigen. :-D
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Bericht door wimwimwim »

roderider schreef:
ben de beer schreef:Voelt er hier zich iemand aangesproken !
Wim heeft mij al eens door de Schorre gegidsd en ik kan getuigen dat hij daarbij toen geen kinderen omver gereden heeft.
Nu ja, het ging wat trager dan hij gewend is maar ik ben er vrij zeker van dat hij meestal kinderen probeert te omzeilen.
Die zouden namelijk de lak van zijn knappe bike kunnen beschadigen. :-D
En als ik dan al eens een kind molesteer, kleef ik meestal een sticker over de schrammen op mijn frame.
Zo kan ik iedereen blijven wijsmaken dat ik best hoffelijk ben in het verkeer .. :-D :oops: 8-[ #justkidding #drivesafe
Plaats reactie