16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

Foto's komen de komende dagen beschikbaar via volgende pagina:
https://www.conniesinteurfotografie.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door zaskarpro op zo 17 nov 2019 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door Headshot »

Heb de ambulance het parcours zijn oorubden, niets te ergs hoop ik...

Mooie tocht trouwens
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door Connie »

zaskarpro schreef:Foto's komen de komende dagen beschikbaar via volgende pagina:
https://www.conniesinteurfotografie.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Klaar! Ruim 2200 foto's online! Netjes naar tijd gerangschikt dus ik hoop dat ze nog redelijk makkelijk te vinden zijn ook :wink:

Het was een prachtige dag gisteren. Ook al werd het soms daar boven aan de top een beetje fris, saai werd het er nooit. Zo mooi om te zien wat er allemaal langs kwam en hoewel ik natuurlijk zoveel mogelijk aktiefoto's heb proberen te maken heb ik ook erg genoten van alle mensen die selfies stonden te maken en heb ik me niet altijd in kunnen houden om dat dan natuurlijk ook weer vast te leggen.

Veel kijkplezier!
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

Connie schreef:
zaskarpro schreef:Foto's komen de komende dagen beschikbaar via volgende pagina:
https://www.conniesinteurfotografie.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Klaar! Ruim 2200 foto's online! Netjes naar tijd gerangschikt dus ik hoop dat ze nog redelijk makkelijk te vinden zijn ook :wink:

Het was een prachtige dag gisteren. Ook al werd het soms daar boven aan de top een beetje fris, saai werd het er nooit. Zo mooi om te zien wat er allemaal langs kwam en hoewel ik natuurlijk zoveel mogelijk aktiefoto's heb proberen te maken heb ik ook erg genoten van alle mensen die selfies stonden te maken en heb ik me niet altijd in kunnen houden om dat dan natuurlijk ook weer vast te leggen.

Veel kijkplezier!
Supermooie beeldfragmenten heb ik reeds kunnen spotten Connie. Prachtig werkje alweer. =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

Nog even een dikke mercie aan alle 1750 deelnemers dewelke deze TT weer tot een groot succes heeft gebracht. Nauwelijks incidenten voor gehad. Enkel 1 spijtig ongeval in de laatste afdaling tussen Mechels Bos en de Salamander. Verdict was een sleutelbeenbreuk :(

Alsook nogmaals bedankt voor de vele positieve reacties op de gemaakte aanpassingen.

Verder, tot de volgende op de MTB op een of andere tocht, en sowieso weer tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door _Knarf_ »

koppigaard schreef:De kans dat ik, gezien mijn leeftijd, binnen vijf jaar wekelijks een TT zal rijden is behoorlijk klein. Maar als ik hoor en zie welke beperkingen er worden opgelegd aan organisatoren, ik zal niet de enige zijn.
Is inderdaad jammer om ieder jaar te merken dat er bepaalde mooie stukken verdwijnen in alle TT's.

Maar ik denk dat we het als Belgen nog goed treffen met de beschikbare TT's op minder dan een uur auto afstand. In bv Frankrijk is dat wel anders.
Gebruikersavatar
downhill
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 03 feb 2010 22:04
Rijdt met: Trek

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door downhill »

alweer een top MTB tocht ! mooi weertje , zon en niet te koud, parcours lag er perfect bij. Goed uitgepeild, mooie klimmetjes en snelle afdalingen ! staat ieder jaar al snel op mijn agenda van favoriete tochten ! ! ondanks groot aantal deelnemers toch weinig 'file". aan de ganse organisatie merci voor de leuke voormiddag =D> =D>
Slow Man
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: za 16 jan 2010 22:01
Rijdt met: Alpine Rohler /Rockhopper FSR/Turner flux op komst

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door Slow Man »

Hallo heeft er iemand op de toertocht een Garmin Oregon GPS gevonden? Ik heb de 55 km gereden en heb na 15 km gemerkt dat GPS verdwenen was.
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

downhill schreef:alweer een top MTB tocht ! mooi weertje , zon en niet te koud, parcours lag er perfect bij. Goed uitgepeild, mooie klimmetjes en snelle afdalingen ! staat ieder jaar al snel op mijn agenda van favoriete tochten ! ! ondanks groot aantal deelnemers toch weinig 'file". aan de ganse organisatie merci voor de leuke voormiddag =D> =D>
Merciekes voor deze positieve bemerkingen. Altijd leuk om te horen dat de deelnemers zich goed hebben kunnen amusere. En ja, de weergoden hebben goed meegeholpen. :-D
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

Slow Man schreef:Hallo heeft er iemand op de toertocht een Garmin Oregon GPS gevonden? Ik heb de 55 km gereden en heb na 15 km gemerkt dat GPS verdwenen was.
Tot nu toe hebben we als organisatie nog niets vernomen nog iets ontvangen van toestellen. Alsook hebben we tijdens het afpijlen niets kunnen waarnemen helaas.
Plaats reactie