13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: 13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Bericht door Biestie1 »

Mooie tocht =D>

Maar 57 zijn er geen 62 eh mannen.
Normaal maak ik mij daar niet druk in, maar als je extra laat betalen voor deze afstand, dan voel ik mij toch een beetje bekocht [-X
Gebruikersavatar
jol
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 24 okt 2007 17:45
Rijdt met: Canyon Lux, Trek superfly 9.8xt

Re: 13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Bericht door jol »

Biestie1 schreef:Mooie tocht =D>

Maar 57 zijn er geen 62 eh mannen.
Normaal maak ik mij daar niet druk in, maar als je extra laat betalen voor deze afstand, dan voel ik mij toch een beetje bekocht [-X
Hoi Biestie
Stuur me via pb mij maar een berichtje. Dan zal ik uw gpx is bekijken waar je mss iets gemist hebt.
Eventueel gids ik ook nog is rond in Lummen:-)
Gebruikersavatar
BMW
Mountainbiker
Berichten: 803
Lid geworden op: zo 16 sep 2007 19:51
Rijdt met: ridley ignite FS /ridley NOAH/chinees 29'er

Re: 13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Bericht door BMW »

Niks gemist en ook maar 57 km. Eerst 60km op de site. Dan bij de start zeggen ze 62 en t zijn er dan maar 57.
Wel super parcours en goed geamuseerd.
dhr_held
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 03 dec 2018 12:39

Re: 13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Bericht door dhr_held »

Mooie tocht! En zelfs een paar stukken die ik nog niet kende.
Gebruikersavatar
AlReDo
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 12 feb 2018 10:32

Re: 13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Bericht door AlReDo »

Biestie1 schreef:Mooie tocht =D>

Maar 57 zijn er geen 62 eh mannen.
Normaal maak ik mij daar niet druk in, maar als je extra laat betalen voor deze afstand, dan voel ik mij toch een beetje bekocht [-X
Serieus? Gij gaat over een euro neuten? Mijn god de gierigheid... :roll: #-o
't is niet dat er een '57' afstand was hé, dus ge hebt sowieso het correcte bedrag betaald.
Zijt ge 2 BV's gepasseerd en gebruik van gemaakt? Voila, daar is uw euro ook al uitgegeven.

Wij zijn vanuit thuisbasis Schaffen vertrokken quasi rechtstreeks op het parcours, 42km gereden en iets voor 11u (ze gingen afsluiten) nog gepasseerd langs start/finish om met de glimlach de volle 5 euro te betalen. De eerste BV (in Schaffen) was wel nog niet opgesteld toen we passeerden, moet ik mij nu ook bekocht voelen? =; O:)

Soit, dikke merci aan de Alertbikers voor deze fijne TT. =D>
Onze groep was goed bekend met de omgeving, maar er was toch veel variatie en verrassende stukjes zodat we ons goed geamuseerd hebben. Trouwens, we hadden 60km in de benen zoals voorzien.
wim_d
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 08 mar 2016 13:50

Re: 13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Bericht door wim_d »

Ik was ook voor de 60 gegaan en had toch 61.8 km (gemeten met garmin gps + speed sensor). Dus misschien toch ergens een stukje gemist?
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Bericht door frits motaar »

Biestie1 schreef:Mooie tocht =D>

Maar 57 zijn er geen 62 eh mannen.
Normaal maak ik mij daar niet druk in, maar als je extra laat betalen voor deze afstand, dan voel ik mij toch een beetje bekocht [-X
Ik had bij thuiskomst 72km op de teller, ik kwam van thuis en dat is 4km van het vertrek....dus. :wink:
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Bericht door frits motaar »

Ik heb wel 1 opmerkingske.
Vlak na de 1ste bv op de 60km, in Heesbos, was er een lange afdaling waar er thv een kruispuntje een gracht de weg kruiste. Hier had wel een gevarenbordje mogen staan. Als "gevorderde" spring je daar over, maar als beginneling kan je daar vies vallen.... :wink:
Gebruikersavatar
jol
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 24 okt 2007 17:45
Rijdt met: Canyon Lux, Trek superfly 9.8xt

Re: 13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Bericht door jol »

frits motaar schreef:Ik heb wel 1 opmerkingske.
Vlak na de 1ste bv op de 60km, in Heesbos, was er een lange afdaling waar er thv een kruispuntje een gracht de weg kruiste. Hier had wel een gevarenbordje mogen staan. Als "gevorderde" spring je daar over, maar als beginneling kan je daar vies vallen.... :wink:
Dat kan kloppen Frits, zullen we volgend jaar zeker opletten, mercikes.
Heb je ook gefilmd gisteren. Als je wil mag je hier de link plaatsen. Altijd ferm uw filmpjes.
Wat de km's betreft heb ik ook is op strava gekeken en sommige hebben 58, 59 maar ook 61. Volgend jaar zorgen we ervoor dat het zeker 60km is! Van de andere kant " er zijn ergere dinges in het leven"
Tiesje
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 03 sep 2017 18:25

Re: 13.10.2019 - Lummen - Mtb tt Alertbikers

Bericht door Tiesje »

Zondag toch ook een verrassend goei toertochtje gereden, lang geleden dat ik zo'n schoon parcours onder wielen geschoven kreeg.
Alle ingrediënten voor een geslaagde mountainbiketocht zaten er in, dus dikke pluim aan de organisatie.
Goede afpijling, keurige bevoorrading, ... =D>
Hopelijk tot volgend jaar !
Plaats reactie