12.10.2019 [OVL] - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
quirinus
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 20 jun 2011 21:11
Rijdt met: cube reaction

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door quirinus »

Onvriendelijke en bazige dame aan de inschrijvingstafel. Onduidelijke signalisatie en eentonig, inspiratieloos parcours.
Enkel de bewaakte fietsenstand en de tomatensoep aan de bevoorrading konden me bekoren.
Voor de rest is deze VTT een absolute afrader. Ze zouden je geld moeten toegeven om hier te komen rijden ipv 5 EUR inschrijvingsgeld te vragen.
Als je deze tocht vergelijkt met de top-VTT te Ronse daags nadien: dag en nacht verschil. Op alle gebied.
Gebruikersavatar
marie 66
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 11:52
Rijdt met: GT

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door marie 66 »

quirinus schreef:Onvriendelijke en bazige dame aan de inschrijvingstafel. Onduidelijke signalisatie en eentonig, inspiratieloos parcours.
Enkel de bewaakte fietsenstand en de tomatensoep aan de bevoorrading konden me bekoren.
Voor de rest is deze VTT een absolute afrader. Ze zouden je geld moeten toegeven om hier te komen rijden ipv 5 EUR inschrijvingsgeld te vragen.
Als je deze tocht vergelijkt met de top-VTT te Ronse daags nadien: dag en nacht verschil. Op alle gebied.
Die bazige dame heeft niks met de club te maken, dat is iemand van Cycling Vlaanderen, zij zijn daar om in te schrijven :-?
De inschrijvingsgelden worden bepaald door Cycling Vlaanderen, het is overal 5 euro inschrijving :-) en met het inschrijvingsbewijsje kon je achteraf een drankje krijgen, wat het inschrijvingsgeld wat compenseert :wink:
En wat de streek betreft, die is wat ze is, er kan niet meer aangeboden worden dan wat de streek zelf inhoud.
Maar in ieder geval bedankt voor Uw oprechte mening en uiteraard ook de komst :-)
Gebruikersavatar
marie 66
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 11:52
Rijdt met: GT

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door marie 66 »

Jumping Jack schreef:Waar komen de foto's online?
Mijn sfeerbeelden kan je hier bekijken, op de link van de tocht klikken :-D
https://mccfoto.wixsite.com/marie66/biking-cycling

Groetjes en nog veel fietsplezier !
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door Jumping Jack »

Bedankt voor de link. Er stond nog iemand in het Spookhofbosje te fotograferen, zijn daar foto's van te vinden?
Gebruikersavatar
marie 66
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 11:52
Rijdt met: GT

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door marie 66 »

Jumping Jack schreef:Bedankt voor de link. Er stond nog iemand in het Spookhofbosje te fotograferen, zijn daar foto's van te vinden?
Graag gedaan :-D

We hebben geen idee wie daar nog foto's heeft genomen.
Ik had reacties gehoord omdat men dacht dat het een collega fotograaf of clublid was, maar ik heb spijtig geen idee, ik heb die persoon niet gezien.
En in het bestuur weet men ook nergens van.
Dus we zijn zelf ook nog op zoek wie die geheimzinnige fotograaf was :wink:

Groetjes en nog veel fietsplezier !
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door Jumping Jack »

Haha, bizar. De man was goed geequipeerd met statief en flitsers aan iedere kant van het pad...
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door Jumping Jack »

Geen topic voor dit jaar, maar het was vandaag weer in mijn achtertuin te doen.

Een duik genomen in een grote modderplas, maar voor de rest het beproefde recept. 50km en een 275hm.
De start aan de sporthal, op een drukke zaterdagmorgen lijkt mij wel geen bijzonder goeie zet.
Gebruikersavatar
Boebbel
Forum beheerder
Berichten: 532
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 10:36
Rijdt met: groene fully en grijze HT

Re: 12.10.2019 [OVL] - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door Boebbel »

Nee, inderdaad, ik was er ook om de gasten af te zetten voor zwemles. Tegelijkertijd was er een jeugdtoernooi én kindertoernooi voetbal.
Plaats reactie