19.10.2019 - Leopoldsburg-MTB Toertocht WT Leopoldsburg vzw

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
PcRider
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 14:02
Rijdt met: Merida Matts-DeoreXT
Contacteer:

Re: 19.10.2019 - Leopoldsburg-MTB Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door PcRider »

kevx schreef:Zalige tocht!

Bevoorrading mocht iets vroeger kome voor mij maar das muggeziften... Twas dik inorde. Terril lag er ferm vettig bij, amai
Omdat Natuur/Bosbeheer in een redelijk groot gedeelte van ons normale terrein tot december bomen aan het kappen is waren we verplicht een andere plaats voor de bevoorrading te kiezen, die toch voor de verschillende afstanden ongeveer halfweg lag.
Voor de afstanden waarin 'Noord' zat wil dat zeggen dat er na de bevoorrading nog 9Km extra kwam, voor de andere niet vandaar.....,.
Volgende keer zal dat waarschijnlijk anders zijn, maar over de nieuwe delen die we nu reden hebben we veel positief commentaar gekregen...
Misschien moeten we volgend jaar nog een paar extra afstanden of tracks voorzien.. :-k :-)
Gebruikersavatar
PcRider
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 14:02
Rijdt met: Merida Matts-DeoreXT
Contacteer:

Re: 19.10.2019 - Leopoldsburg-MTB Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door PcRider »

flipp schreef:Idd heel mooie tocht. Alles dik in orde.

Dat van de bevoorrading vond ik ook wel wat laat...

Laatste lusje van de 47km 2x gedaan :drunk:
Aha, een gelijkgestemde ziel, die doe ik ook het liefste, veel single, technisch, ook bijna altijd droog, zelfs mijn kleinkinderen, twins van 8 jaar zijn er zot van... :bounce: :bounce:
pexexpres
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 10 nov 2012 17:45
Rijdt met: Focus Raven

Re: 19.10.2019 - Leopoldsburg-MTB Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door pexexpres »

Langere afstanden volgend jaar? graag, zalige omgeving om rond te toeren. En hoe droog nog na zoveel regen, straf.
Alles dik in orde in leopoldsburg :-)
Gebruikersavatar
PcRider
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 14:02
Rijdt met: Merida Matts-DeoreXT
Contacteer:

Re: 19.10.2019 - Leopoldsburg-MTB Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door PcRider »

pexexpres schreef:Langere afstanden volgend jaar? graag, zalige omgeving om rond te toeren. En hoe droog nog na zoveel regen, straf.
Alles dik in orde in leopoldsburg :-)
Langere afstanden, dat zit er wel in, door bosbeheerwerken was een groot deel van het gebied dat er anders ook in zit niet toegankelijk.
Droog? We hebben een week op voorhand met emmers lopen zeulen om het water allemaal weg te scheppen :wink: :wink: :-D
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: 19.10.2019 - Leopoldsburg-MTB Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door madskatingcow »

Ondanks de regen viel de ondergrond goed mee, al zoog deze wel serieus de eerste 10km langs het oefenterrein. De mijnterril was zo vettig dat ik er maar weinig meerwaarde in zag, de modder plakte zo hard net als bij het rollen van een sneeuwman. Paar keer afgestapt om met een takje de achterbrug vrij te maken. Bepijling en parcours waren top (o)

Iemand die de GPX track heeft van de lange afstand? Was mijn toestel thuis vergeten helaas en ik hou dit graag bij voor de logging / statistieken.
BikerCM29
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: za 26 aug 2017 16:27

Re: 19.10.2019 - Leopoldsburg-MTB Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door BikerCM29 »

madskatingcow schreef:Ondanks de regen viel de ondergrond goed mee, al zoog deze wel serieus de eerste 10km langs het oefenterrein. De mijnterril was zo vettig dat ik er maar weinig meerwaarde in zag, de modder plakte zo hard net als bij het rollen van een sneeuwman. Paar keer afgestapt om met een takje de achterbrug vrij te maken. Bepijling en parcours waren top (o)

Iemand die de GPX track heeft van de lange afstand? Was mijn toestel thuis vergeten helaas en ik hou dit graag bij voor de logging / statistieken.
Misschien 's namiddags de terril opgereden? Late voormiddag was prima te doen, nergens moeten afstappen.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: 19.10.2019 - Leopoldsburg-MTB Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door madskatingcow »

Gestart om 13u40 :drunk:
Gebruikersavatar
PcRider
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 14:02
Rijdt met: Merida Matts-DeoreXT
Contacteer:

Re: 19.10.2019 - Leopoldsburg-MTB Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door PcRider »

Foto's en een film van de verkenning van het volledige parcours op:

http://pcrider.be/MTB2019
Plaats reactie