14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
borreke
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 15 nov 2013 20:01
Rijdt met: Koga X-29

14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys VTT

Bericht door borreke »

Op zaterdag en zondag 14-15 september vindt opnieuw ons jaarlijkse mountainbikeweekend plaats! (o) Inmiddels zijn we al aan de 5e editie toe! Er is opnieuw keuze tussen 3 lussen, die elk een eigen streek aandoen.

Kies je alle 3 de lussen dan heb je iets meer dan 60 km achter de kiezen! =D> Iedere lus start en komt aan bij de bevoorrading.

- De eerste lus gaat via privé stukken richting Beselare en is goed voor ong 26km!
- Vervolgens is lus 2 aan de beurt, deze trekt richting Kruiseke waar met 21km een pittig parcours te wachten staat.
- Tenslotte hebben we lus 3 richting Zandvoorde / Zillebeke. Deze lus zal de plaatselijke bossen doorkruisen. Goed voor iets meer dan 15km MTB plezier!

Via dit concept heb je zelf de keuze en bepaal je zelf je toertocht! Na elke lus kan je van onze uitgebreide bevoorrading gebruik maken! Diegene die vorig jaar aanwezig waren kunnen dit bevestigen! Er zijn afspuitmogelijkheden voor de mountainbike en douches op 50 meter van de startplaats.
Ook voorzien we nog een belegde boterhammen na de rit.

Ook hebben we de opmerkingen van vorig jaar hier gehoord /gelezen en hebben we nieuwe pijltjes aangeschaft!

Kom zeker langs op zaterdag en/of zondag, een mooi parcours die eens niet naar Heuvelland gaat maar zeker pittig is 8)
borreke
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 15 nov 2013 20:01
Rijdt met: Koga X-29

Re: 14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys

Bericht door borreke »

Meer informatie kan je vinden op http://vwt-geluveld.be/vtt-weekend" onclick="window.open(this.href);return false;
the mask
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 04 jan 2009 10:43
Rijdt met: ridley

Re: 14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys

Bericht door the mask »

Vandaag gestart met klaarmaken( ook maaien waar nodig) van de vele privéstroken. Dit jaar opnieuw privéstroken waar nog niemand is doorgereden !Via deze weg dank aan de vele privé-eigenaars omgeving Geluveld voor het opstellen van hun domein.
eagle.eye.guy
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 11 sep 2019 08:07

Re: 14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys

Bericht door eagle.eye.guy »

Een moutainbiketocht om duimen & vingers af te likken aan de bevoorrading, je komt er sowieso 3x maal langs bij het centrum van Geluveld aan de gemeenteschool bij het rijden van de volledige tocht. je geniet van lange, onverharde stukken tussen de velden (GeluVELD!), je kan even schuilen in de bossen van de Kortekeer (wat draaien & keren op de korte ruimte KORTEkeer!) en cruisen in de zanderige met keien versierde stroken rond Den Doel & Polygonebos. Als je komt met de wagen, je kan hem parkeren in het centrum van Geluveld (afrit Beselare A19 Kortrijk-Ieper).
Egalement nos amis francophones sont les bienvenues à Geluveld! Tout pres de la frontière linguistique de Comines, Wervik et la frontière Belgique/France avec Comines; Wericq-Sud (France) VTT top ;-)
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys

Bericht door spiermassa »

aanrader voor deze streek ,halen er zeer veel uit en veel werk ingestoken .
filmke gemaakt van 2j geleden
" onclick="window.open(this.href);return false;
ik kom dus zekers weer af
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Re: 14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys

Bericht door clubje »

Ik zal er zijn en doe sowieso de lus richting Beselare. Daarna twijfel ik tussen de lus van Kruiseke of Zillebeke.

Vorig jaar deed ik die van Zillebeke. Is deze dit jaar opnieuw dezelfde?
Vorig jaar was iedereen het erover eens dat die van Kruiseke de minst leuke was, dus ja, ik twijfel. Iemand tips?

Ze alle drie doen is geen optie :)
the mask
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 04 jan 2009 10:43
Rijdt met: ridley

Re: 14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys

Bericht door the mask »

In lus kruiseke zit een nieuw privestuk die nog NOOIT werd gereden!
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 515
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys

Bericht door Witte79 »

Ik twijfel nog voor zondag deze te doen.
Nog nooit gedaan deze tt.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys

Bericht door filiep72 »

Witte79 schreef:Ik twijfel nog voor zondag deze te doen.
Nog nooit gedaan deze tt.

Er zijn nog toertochten deze zondag die je nog niet gedaan hebt é ;-). Ik start ginder om 7.30
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 515
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 14&15.09.2019 - Geluveld - 5e Memorial dr. Stefaan Leys

Bericht door Witte79 »

filiep72 schreef:
Witte79 schreef:Ik twijfel nog voor zondag deze te doen.
Nog nooit gedaan deze tt.

Er zijn nog toertochten deze zondag die je nog niet gedaan hebt é ;-). Ik start ginder om 7.30
Ik weet het. Maar den afstand he
Plaats reactie