24.08.2019 - Dessel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 24-8-19 dessel

Bericht door Donkey@base.be »

Bedankt aan de organisatoren. Het parcours is wat het is en voor mij is dat meer dan genoeg. Ik begrijp wel dat sommigen bij mountainbiken vooral aan bergen en klimmen denken maar dat is in de kempen amper mogelijk. Dat er wel geslingerd kan worden door bossen heb je hier in veel toertochten. Mij viel zaterdag vooral de ondergrond mee. In onze regio zijn nogal wat stuifduinen die bij droogteperiodes wel eens zwaar worden om door te geraken. Deze toertocht had slechts , op de 38km, kleine stukjes los zand. Ik heb me geamuseerd en zal ook volgend jaar deze in mijn agenda zetten.
BikerCM29
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: za 26 aug 2017 16:27

Re: 24-8-19 dessel

Bericht door BikerCM29 »

Donkey@base.be schreef:Bedankt aan de organisatoren. Het parcours is wat het is en voor mij is dat meer dan genoeg. Ik begrijp wel dat sommigen bij mountainbiken vooral aan bergen en klimmen denken maar dat is in de kempen amper mogelijk. Dat er wel geslingerd kan worden door bossen heb je hier in veel toertochten. Mij viel zaterdag vooral de ondergrond mee. In onze regio zijn nogal wat stuifduinen die bij droogteperiodes wel eens zwaar worden om door te geraken. Deze toertocht had slechts , op de 38km, kleine stukjes los zand. Ik heb me geamuseerd en zal ook volgend jaar deze in mijn agenda zetten.
We komen nu ook niet direct uit een droge periode... :wink: daardoor lag het er inderdaad quasi perfect bij.

Die paar slingertracks heb ik geen problemen mee, zolang het niet te veel wordt. Als je daar goed stuurt, rij je er best vlot door.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 24-8-19 dessel

Bericht door TaurineR »

Ik vind die slingertracks best wel tof, maar kan er niet heel goed mee overweg
Plaats reactie